Prorog (początek)

165 11 0
                                    

Sherlock był zwyczajnym jedynakiem do momentu gdy na świat przyszła jego młodsza siostra, T/i. Chłopak bardzo dbał i opiekował się swoją siostra na tyle ile mógł. Gdy obydwoje podrośli stracili rodziców w wypadku.

Po tym T/i strasznie się załamała i popadła w depresję, Sherlock starał się jak mógł pomóc swojej siostrze ale nie dawał już rady, ta sytulascja i jej stan jego przerastał, dziewczyna nie pozwalała sobie pomóc w żaden sposób, gdyby nie to że Sherlock był "detektywem" i miał pieniądze mogli zamieszkać we własnym mieszkaniu. T/i zazwyczaj siedziała w domu, robiła porządku, gotowała obiad a później zajmowała się czymś innym niż obowiązki domowe.

Jednego razu gdy Sherlock był potrzebny przy jednej ze sprawy morderstwa, T/i poszła do jego pokoju po brudne naczynia po wejściu do pokoju zauważyła na stoliku list i dwa bilety, podeszła bliżej stolika, wzięła list do ręki i przeczytała jego zawartość.

Drogi Holmes
Przysyłam tobie tutaj dwa bilety, dla ciebie i twojej siostry na rejs statkiem, podobno na tym statku ma być arystokrata który zabija ludzi w sposób polowania na nich.
Dlatego proszę abyś zajął się tą sprawą.

~królowa~

T/i była bardzo zdziwiona zawartością listu tak samo jak była zdziwiona dlaczego jej Sherlock o tym nie powiedział, zastanawiała się dość długo, gdy usłyszała ze do domu wchodzi brat odłożyła kartkę na miejsce wzięła brudne naczynia i wyszła z pokoju, przeszła obok brata bez żadnego powitana z resztą praktycznie jak zawsze.

Pod wieczór Sherlock przyszedł do pokoju siostry i poinformował ją o tym, że dostał list w którym dostali bilety na rejs statkiem bo on musi jakąś sprawę załatwić. T/i mimo iż wiedziała o tym to cieszyła się z tego że jej powiedział.
Rodzeństwo miało 2 miesiące by przygotować się do rejsu statkiem a gdy nadszedł ten dzień ani T/i ani Sherlock nie spodziewali sie i nie wiedzieli co ich czeka na tym statku.

Ohayo!
Oto nowa historia, mam nadzieję że się spodoba i jak coś rozdziały nie będą się pojawiały codziennie tylko co jakiś czas czyli np. co 1 dzień, co 2 dni max po 3 dniach. Mam nadzieję że zrozumiecie ale nauki jest zbyt dużo za to na feriach postaram się poprawić swoją aktywność.

Bonusik:


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Siostra Sherlock'aOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz