12

118 2 5
                                    

Sakuma Jirou/ David ...
(Wybaczcie, nie znam angielskiego nazwiska)

***

🐧 Sakuma urodził się w zamożnej rodzinie. Jego ojciec, a właściwie ojczym (bo matka chłopaka brała pare razy rozwód zabierając ze sobą syna), jest bardzo zajęty swoją firmą i nie poświęca czasu rodzinie. Dzięki temu jego żona- matka Sakumy- nie musi pracować. Poświęca swój czas na surowe wychowanie syna, często używając przemocy. Tak naprawde kobieta kocha swojego "syna" i chce by miał on dobre wykształcenie.

🐧Teraz będzie wyjaśnienie dlaczego napisałem słowo syn w nawiasie. Otóż matka od początku chciała mieć córkę dlatego do syna zwracała się z zaimkami żeńskimi. Nie pozwalała też na ścinanie jego pięknych, długich włosów. Chłopak nie nawidził jest za to że mówiła na niego "córka" jednak z czasem przyzwyczaił się do długich włosów.

🐧Jak wszyscy wiemy Sakuma nosi opaske na swoim prawym oku. Po co? Czemu? Robi to bo tak mu się podoba? Otóż nie. W tę sprawę również jest zamieszana jego rodzicielka.
...
Jak wcześniej pisałem matka Jirou była surowa i przykładała dużą wagę do ocen "córki". Gdy pewnego popołudnia 8- letni chłopiec wrócił ze szkoły chciał pochwalić się kobiecie, że dostał 100% na teście jako jedyny z klasy. Matka siedziała w salonie robiąc sobie maniquer? (nwm jak to się pisze) i rozmawiając przez telefon z przyjaciółką. Sakuma podbiegł do nie pokazując jej kartkę papieru z oceną. Ona jednak powiedziała, że nie ma czasu. Chłopak nie dawał za wygraną i szturchnął deliktnie kobietę w ramie. Ona momentalnie wbiła mu w oko pilniczek do paznokci, który trzymała w ręku i powtórzyła, tym razem głośniej, iż nie ma dla "niej" czasu.

***
Mam nadzieję iż podobają wam się te teorie.

Niedługo, a może nawet w następnym rozdziale napisze o orientacjach postacii z inazumy. Oczywiście będę one oparte na moich teoriach i opiniach. ♡♡♡

Headcanony + Inne | inazuma eleven Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz