Zdrada Zal. Jpg Uwu Baka Jebac ludzi Ogolnie

13 2 0
                                    

No ogolnie slicznie fajnie tylko kamila skapla sie ze to nke jej dziecko i kurwa chce 500+. Chuj z tym wsm ale szkoda, ze kurwa wyda te moje ciezko zarobione pieniadze z Adasiem w klubie gogo na pozłacanego dildo.

Mi z Adasiem żyło się wsm zarabiscie cpanie, chlanie, ruchanie, wkurwianie tych jebanych ludzi z lgbt z mojej klasy.

AZ KTOREGOS DNIA. SŁUCHAJCIE BO PADNIECIE.

Dzień 10.01.2022. Siedzimy sb na EDB cn. Ale adas nie usiadl kolo mnie tylko kolo wiktora. Im jealous right now kurwa.

-Wiktor! Zostaw ten telefon! - zmowu kwaczyl cos ten rudy konfident z edb.

-musze napisać do taty bo mnie tydzień w domu nie bylo.

-a gdzie byłeś?

-U Adama. - EKSKJUZMI KURWA?

NO SPOJRZALEM SIE NA TEGO LOCZKOWATEGO GEJA JAKBYM MIAL GO ZAJEBAC MOIM BIG DICK ENERGY.

**
-PRZEPRASZAM CIE ALE CZEMU SPAL U CIEBIE WIKTOR.

-Bo sie ruchalismy uwu b-bąka. - No ty kurwa...

-ALE MY MAMY DZIECKO.

-jakie dziecko?

-no to co urodziłeś

-A to nie jest nowa konkurencia dla szatana?

-to przy okazji.

Chwyciłem go za ramiona

-Jestesmy przeciez w zwiazku

-Ale w o-otewartm uwu baka

Wyjebalem mu z liscia, zaciahmelem za biedronke i wyruchalem

Potem zaczelem isc do domu smutny, przybity bo smutne jest to ze wiktor wyruchal mi chlopaka (czyt. Dziewczynę).

Az tu nagle opiekunka oskara juniora do mnie podbiegla.

-Oskarkuuu~~

-Precz duszo nie czysta, bo Wyciągnę różaniec.

-Mam pomysl. Na zemszczeniu sie na Adasiunku uuwuwuwuuawhhwuwuwuwuwwu.

-JAK?!

-wyruchaj sie ze mna.

-Co kurwa?!

-no kiszenie ogora, cimcirimcim, bara bara, 69, pchanie, obciaganie no i naszczescie niedotykanie sie chujami.

-ok.

No i sie z nia przeruchalem

-Ah ah oskarku ahah oh jak mi dobrze.

-Glosniej! Adam musi uslyszec!

-Co do kurwy? - Uslyszalem z tylu yukieog ktory jadl zapiekanke.-Sami czy ty to widzisz?

-Nie. Nie chce widzieć.

-ON SIE RUCHA Z KAMILA.-Zatkal usta reka i podbiegl do kosza i zaczął wymiotowac.

Sami lgbt v2 podeszła do niego i zaczęła klepac go po.... (😏😏) plecach.
A drugą po dupie. Cholerne lgbt.

-csii juz moj baby boyu-Mowila. Fu

AdamxOscar (shit post) (ship z mojej klasy)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz