1. rész

192 6 0
                                    

Reggel a telefonom hangos pittyenéssel jelezte, hogy üzenetem érkezett. Felkeltem, majd kúsza barna tincseim a fülem mögé tűrtem. Kezembe vettem a telefont és mélykék szemeim a kijelzőre vezettem.
Felnyitottam a telefont és szemem elé tárult, hogy Bálinttól, a barátomtól, üzenetem érkezett. Boldogan nyitottam meg a chatfejet, de nem egészen az várt amit szerettem volna.

Bálint❤️😘: Szakítok veled!

Ahogy ezt elolvastam egyszerűen teljesen lefagytam. Nyeltem egy nagyot, majd gépelni kezdtem.

Én: Miért?

Írtam le az egyetlen kérdést, ami jelenleg fejemben motoszkált. Egyszerűen nem értettem mi lehet a probléma. Mi történhetett, hogy ezt leírta?

Bálint❤️😘: Mert!

Jött hamar az egyszerű válasz. Nos, ebből nem sok mindent tudhattam meg. Homlokráncolva kezdtem válaszolni.
Én: Kösz ezt a bő választ! Sokra mentem vele.
Írtam még le neki, majd inkább letiltottam !szinte! minden platformról.
— Az isten áldjon meg — dobtam el a telefonom idegességembe, ami hatalmasat koppant a laminált földön.
Nemsokára kopogást hallottam meg a szobám ajtaján. Vettem nyugtatásként egy mély levegőt, majd szóltam,
— Gyere!
— Mi történt Mira? — Jött be a szobámba a fürtös barátom, Attila.
— Szakítottunk Bálinttal — válaszoltam egyhangúan.
— Miért? — kérdezte Ati, majd leült mellém az ágyba.
— Nem tudom. Nem adott magyarázatot — mondtam neki vállat vonva. Lazának akartam tűnni előtte, megmutatni, hogy ez engem nem igen hat meg, pedig legbelül igen is leginkább sírni lett volna kedvem.
— Nincsen semmi baj — vont szorosan magához. — Ati már tud róla, hogy szakítottatok? — kérdezte mikor elváltunk.
— Még nem. Nem olyan rég történt —  válaszoltam neki.
Nem sokra rá a telefonom jelzésére lettünk figyelmesek, így fel vettem a padlóról a telefont, és megnéztem ki az.
— Na ki az? — kérdi kíváncsi mosollyal.
— Csak az Ati. – mutattam neki az értesítést.

Ati🙂: Még egy fél óra és otthon vagyok!

Én: Okés!

— Rendben, gyere csináljunk neki kaját! Már biztos éhes — mondta nevetve.
— Jólvan — bólintottam. — És mit csináljunk neki? – érdeklődtem miközben mentünk le a konyhába.
— Hát mit szeret?
— Szereti milánóit. – vontam meg a vállam.
— Na az jó lesz, de siessünk, mert mindjárt itthon van — mosolygott rám.
Már leértünk és el kezdtünk főzni, amikor láttuk, hogy Ati bejött az ajtón.
— Sziasztok — jött be és nekitámaszkodott a konyhát és nappalit elválasztó konyhapultnak.
— Szia Ati — köszöntem neki.
— Csá tesó – köszönt a másik Ati is.
— Hogy vagy? Történt valami érdekes — érdeklődtem.
— Jól köszi, Annán voltam — válaszolt. — Bálint hol van, hogy hogy nincs itt? — nézett körbe. Én pedig elzártan a kaját és oda mentem mellé.
— Szakítottunk, így otthon — mondtam lehangoltan.
— Jaj, nincs semmi baj — mondta majd szorosan megölelt. — Mi szeretünk — mondta a szemembe miután eltolt. — Lesz délután egy koncert. Ha van kedved gyere, könnyebb lesz a felejtés. — mosolygott rám.
— Szívesen elmegyek — mosolyogtam vissza.
— Na ennek örülök — mosolygott vissza.
— Na de srácon én megyek, nemsokára jövök, sziasztok — köszönt el tőlünk a göndör, majd megölelt minket és elment.
Én fel mentem a szobámba és telefonozni kezdtem. Az Instagramra léptem fel és görgettem amikor feldobta ennek a görénynek a képet. Hát persze, hogy egy csaj volt mellette. Letiltottam itt is, majd letettem a telefont, mert kopogtak.
— Gyere! — szóltam.
— Hogy hogy fel jöttél? — jött mellém a bátyám az íróasztalomhoz.
— Csak úgy — vontam meg a vállam.
— Van valami baj? — kérdezte aggódva.
— Csak annyi, hogy ez a görény már más csajjal van — feleltem és kitört belőlem a sírás, már nem bírtam vissza tartani.
— Jaj, ne sírj —  húzott egy ölelésre. — Jobbat érdemelsz nála — kezdett el simogatni közbe.
— Igaz, köszi hogy támogatsz — húzódtam el tőle szipogva.
— Többet nem találkozhatsz vele! – rivallt rám.
— Jól van na — emeltem fel védekezően a kezem. Ati bólintott egyet, majd magamra hagyott.
Egyszer csak megszólalt a telóm, így azonnal a kezembe vettem és láttam, hogy Emese írt, a legjobb barátnőm.

Emese🥰❤️: Ma lesz egy koncert és egy buli este 21:00-kor az Akvába. Van kedved el jönni?

Én: Szia! Úgy volt, hogy koncertre megyek, de még átgondolom.

Emese🥰❤️: Rendben, szia!

Én: Szia!

— Atiii! — mentem ki a szobából és kiabáltam le.
— Megyek! — szól, majd hallom, ahogy jön felfelé. — Igen? Van valami baj? – kérdezte aggódva.
— Nem, nincs, csak kérdezni szeretnék valamit. — mosolyogtam rá.
— Igen? Hallgatlak — sóhajtott fel.
— El mehetek egy buliba Emesével? —  kérdeztem boci szemekkel.
—  Hány órakor kezdődik és hol? — forgatta meg a szemét mosolyogva.
— 22:00-kor az Akvába — válaszoltam.
—  Ja, a koncert is ott lesz — bólint. — Szóval jöhetsz én ott leszek.
— Rendben — bólintottam. — Ati is jön? — csillant fel a szemem.
— Igen, elvileg jön, de mért nem kérdezed meg tőle? — mosolyodott el.
— Mért? Visszaért?— kérdeztem érdeklődve.
—  Igen, már visszatért, a konyhába van — válaszolta mindentudó mosollyal.
— Köszi — kezdtem el rohanni lefelé, majd mikor megláttam a srácot azonnal mellé is álltam.
— Szia Ati, kérdezhetek valamit? — néztem rá boci szemekkel.
— Igen, persze — mosolygott rám.
— Te jössz a koncertre?
— Persze — bólintott.
— Maradsz a buliba is? — érdeklődtem.
— Hát ha lesz ki miatt ott maradjak — bólintott mosolyogva.
— Én maradok és elvileg Ati is — mosolyodok el.
— Akkor maradok
Miután Atival lebeszéltem, lassan vissza mentem a szobámba és telóztam, meg Atiékat hallgattam akik a szomszéd szobába ügyködtek egy dalon. Iszonyú tehetségesek. Ahogy az idő lassan eltelt, kaptam tesókámtól egy üzenetet, amit a telóm feloldva el is olvastam.

Ati🙂: Lassan készülődhetsz.

Azonnal válaszoltam is neki,

Én: Okés.

Ezután az utam a fürdőmbe vezetett, ami a szobámból nyílik. Miután lefürödtem neki is álltam felöltözni. Egy egyszerű szaggatott farmernadrágot és egy haspólót vettem fel. Barna tincseim csak kivasaltam és hagytam a vállamra omlani. Sminkemnek csak egy egyszerű szájfény és szempillaspirált használtam. Utána elindultam lefelé. A srácok már vártak engem.

Igaz szeretet (Azahriah ff) /Átírás alatt/Where stories live. Discover now