Új könyv! ÖNPROMÓ!

61 0 0
                                    

Kedves Mindenki!

Hatalmas fába vágtam a fejszémet. Egy teljesen más, tőlem egyáltalán nem megszokott tematikájú történetet kezdtem el megírni, gyerekcipős "krimiként" írnám le.

A történet elején a közeli jövőben 2045-ben találjuk magunkat, ahol a sokat látott és tapasztalt exnyomozó Amelia Foster anekdotázik a lányáéknak. Az elmesélt kalandban megismerhetjük a tökéletes Fitzroy család összes tagját, és azt a hatalmas problémát, ami miatt Amelia, álnéven babysitterként él velük együtt. Ugyanis a szülők által koordinált Next Level gyógyszergyárra rájár a rúd és folyamatos reklamációkat kapnak egy bizonyos fájdalomcsillapítójuk miatt. Néhány panasz átcsap fenyegetéssé, ami megriassza a családfőt és a rendőrségre bízza az ügyet.

Időközben kiderül, hogy nem is annyira habosbabos, habcsókos varázsvilág van a család körül, mint amit kívülről látni. Néhány nyomból, pedig arra következtet Foster ügynök, hogy szándékosan szabotálják a cég működését.

Hogy ki ez a személy? Az- e mindenki, akinek mutatja magát? Visszatér-e a család és a vállalat a helyes vágányra?

Kiderült az exnyomozó meséjének végén, a „Kém a Vanília birtokon" című könyvben!

A prológus már elérhető és februárig az első fejezetek is napvilágot látnak majd. Remélem ti is annyira várjátok már, mint én. Teljesen új világ ez számomra, de annyira megszerettem, hogy szeretném, ha ti is szeretnétek. Bízom benne, hogy minél többen Ameliával és velem tartotok a „mese" során!

Addig is legyen csodálatos napotok! Vigyázzatok magatokra!

L.

Kapj el! II.-A Woods Cheer történeteWhere stories live. Discover now