3-Defterdeki Kalp

3.4K 489 111
                                    

Beton-Başımın Belası

«────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

«────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»

"Kendi başına halledebileceğinden emin misin? "

"¡Si amigo! Hadi sen git. No te preocupes por mi.(Benim için endişelenme.) " dedi Telenovela güvenilir bir şekilde.

Cupid bir daha aşk meleğine bir de telefonuna gelmiş olan sıradaki göreve baktı. "Peki madem. Sana güveniyorum. "

Telenovela gülümseyerek el salladı uçarak giden meleğin arkasından. Ardından pis pis sırıttı ve üniversite bahçesini etrafa bakınarak ilerlerledi,koca binaya girdi..Eşleştireceği kişilerinin olduğu sınıfa girmeden hemen önce siyah botlarının bağcığının açıldığını fark etmişti.

Yere çömelirken bileklerinin beş altı parmak üstünde biten elbisesini hafiften kaldırdı ,bağcığını İspanyolca bir tekerleme söyleyerek bağlarken duyduğu erkeksi sesle beraber kalbi hızla çarptı.

"Affedersin.. "

Arkasına baktığı zaman bacaklar ile karşılaşmış bu yüzden başını kaldırmak zorunda kalmıştı Alptuğ'un garipser yüz ifadesine bakmak için. "Geçebilir miyim? Sınıfa gireceğim. "

Gözlerini kırpıştırdı ve etrafına bakındı. Uzakta insanlar vardı ama yakında başka insan yoktu.. Hızla ayağa kalktı ve Alptuğ'un gözleri içine baktı.

"Geçebilir miyim? " Alptuğ tekrar etti sorusunu. Acaba yabancı olduğu için onu anlamıyor muydu? Azıcık bildiği İngilizceyi konuşturmaya hazırlanıyordu ki gözleri şaşkınlıkla irileşmiş bedenin farklı telafuzu ile "Sen.. Sen Telenovela (Pembe dizi) sever misin? " diye sormasıyla kaşlarını çattı.

"Ne sever miyim? "

"Telenovela.. Pembe dizi. "

'Çattık deliye. ' diye geçirdi içinden "Bacım, izin verirsen geçeceğim. Derse gecikiyorum. " diye biraz daha sinirli bir şekilde konuştu ama karşında parlayan gözler, dediklerini zerre umursamıyor gibiydi. Hala kendisine bakmaya devam eden bedenle sinirli bir nefes verdiği sırada Telenovela içinden 'Beni görüyor! ' çığlıkları atıyordu.

İkiside dudaklarını aralamış bir şey söyleyecekken uzaktan gelen Korkut'un "Alptuğ! Ne yapıyorsun reis? " diyerek koşarak gelmesi engel olmuştu onlara.

"İçeriye gireceğim ama-" Alptuğ az önce gördüğü bedeni göremeyince kalakaldı. Hızla etrafına bakındı sonra olayı anlamaya çalışan arkadaşına "Gördün mü onu? " diye sordu.

Korkut "Kimi? " diye mırıldanırken ,etrafa hızlı hızlı bakınan arkadaşının omzuna elini koyarak "İyi misin reis? Gelirken gördüm seni..Kapının önünde öylece dikiliyor ,kendi kendine konuşuyor gibiydin. " dedi endişeli bir şekilde.

Kendi kendine konuşuyor gibi miydi? Az önceki yabancı beden nereye gitmişti kaşla göz arası? Dudakları aralık öylece bakarken Korkut "Reis istersen eve git dinlen. " dedi, adam hiç iyi gözükmüyordu çünkü.

ACCİSMUS (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin