'evlenelim

1.4K 96 21
                                    

***
"Siktir"

"Ağzıma boşalmaya ne dersin"

"Seni küçük kedicik.Bugün beni fazlasıyla azdırdın ve umarım karşılığını yeterince almışsındır ahmm hmm?"

"A-aldım evet"

"A-aferin benim bebeğ-ime"

Jeon zevk noktama son vuruşlarını yaptıktan sonra artık ayakta duracak gibi değildim.

Gece beni aldıktan sonra neredeyse bir vahşi gibi üzerime atlamış ve beni yemeğe başlamıştı.

Son derece sert bir biçimde beni becermiş ve ağzıma boşalmıştı.

Şimdi ise beni kucağına almış bir kedi yavrusu gibi banyoya götürüyordu.

"Sanırım bebeğimi yordum hm?"

"Ciğerimi söktün ne yorması"

Tavşan dişlerini gösterecek raddede güldü ve alnımdan öptü.

Seri adımlarla banyoya ulaştı ve sıcak suyu ayarlayarak beni yavaşca küvete koydu.

Ardından kendiside yanıma gelerek beni kucağına doğru çekti.

"Bebeğim sana çok aşığım biliyorsun değil mi?"

Sıcak su beni mayıştırırken diğer yandan jeon'un sözleriyle mayışıyordum.

"Hı hı biliyorum"

"Sen de bana aşıksın değil mi?"

"Aşığım"

"Güzel.O halde neden evlenmiyoruz?"

"NE?"

Az önce sıcak sudan dolayı mayışan ben değilmişim gibi bir anda gözlerim fal taşı gibi açıldı.

"Sen ciddi misin?"

"Gayet ciddiyim.Bundan sonra yanımdan 1 saniye bile ayrılmamanı istiyorum"

"Çok heyecanlandım şimdi bak of seni lanetli.Ayrıca öküz müsün bir insana sevgilisine küvette evlenme teklif eder mi?Odun."

"Ahahaha.Bebeğim bu evet demek mi?"

"Uf sus ya daha bir cevap vermedim.Düşünmem lazım"

"Zaten cevabın evet olacak neden uzatıyoruz?"

"Uf sanane? Ben uzatmak istiyorum ayrıca belki evet demeyeceğim?"

"Ama sana aşığım"

"Nolmuş yani?"

"Çok uzattın bebeğim şimdi kucağıma gel ve uyuyalım.Cevabını yarına kadar bekleyeceğim"

"Sen gizli mafyasın ve benimde sana borcum falan varda benim mi haberim yok? Birde süre koyuyor paşam ,hah"

"Evet güzelim bana bir borcun var.Benimle bir ömür yaşlanman gerek"

Lafının üstüne pek fazla bir şey söylemedim ve o şekilde sarıldık.

***
"Ciddisin sen ne yani gerçekten sana evlenmemi teklif etti?"

"Aman jim fazla büyüttün etti dedim ya"

"Yani nebilim biraz garip geldi jeon sanki sex insanı gibi pek fazla evlilik insanı gibi durmuyor"

"Ya bi siktir git jimin ya"

"Ne küfür ediyorsun göt yalan mı söylüyorum?"

"Ne yani kabul etmeyeyim mi?"

"Sanki hayır desem etmeyecek misin?"

"Her türlü kabul edeceğim.Sadece hatrın kalmasın diye fikrini soruyormuş gibi yaptım"

"Orospusun"

"Orospusun"

Bu bizim bir-birimizi sevme şeklimizdi.

Küfür ne kadar ağır olursa sevgimizin fazlalığıda o şekilde belirleniyordu.

Jiminle sevgi atışmamız bittikten sonra tüm bunların hayal mi yoksa gerçek mi olduğunu anlamaya çalışıyordum.

Sanırım.bu teklifi kabul edecektim.

Etmemem için bir sebep söz konusu değildi.

Jeon eskiden bana her ne kadar kötü davransada şuan onun sevgisine inanıyordum.

Beni buna inandırmıştı.

Başarmıştı.

Bundan sonrasını onsuz düşünemiyordum.

Düşünmek istemiyordum.

Onunla bir ömür yaşamak istediğimden emindim sanırım.

Evet kesinlikle istiyordum.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lap Dance / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin