"Kollarımı göğüsümde birleştirdim. Meraklı gözlerle ona bakarken...
"Ya sana birşey soracağım"
"Sor bakalım Nil. Ne soracaksan? Merak ettim" dedi bana adım adım yaklaşırken. Elimle dur yaptım...
"Uzaklaş! Ne diye hangi hakla dibime giriyorsun ya sen?" İki adım geri çekildim ondan...
"Nerden ve kimden bu aptal cesaretin? A Yoksa,
o dev egonu okşamak için sana taktıkları "Asil Prens" lakabından mı? Ah acıyorum sana biliyor musun?" Dedim yüzüme acıklı ve alaycı bir tavır takındım. Dudaklarımı büzdüm yalandan. O mu ne yaptı? Kendinden emin ses tonunu, ve isrifini bir an bile bozmadan o koyu yeşil, hafif çekik gözlerini bana daha çok dikti..."Bana soracağın şey neden bana Asil Prens dendiği. Yanlış mıyım?"
"Tepeden tırnağa yanlış olsan da, sadece ama bak sadece diyorum, bu konuda doğrusun"
"Bunu anlaman zaman almayacak" deyip, göz kırptı bana. Sinirle kaşlarım çatıldı..."Bana bak! Ne saçmaladığını anladım, ve belli ki, birşey isteyeceksin. Söyle de kurtulalım birbirimizden Dirhan hadi"
"Portakal"
"Ne?"
"Selamlarrr :)
"Yes yine ben ;)
"Nasılsınız görüşmeyeli bakalım?"
"Umarım iyisinizdir :)
elifdiyebilirsin3 Bebeğime bu müthiş isim için çok çok çok teşekkür ederimm iyi ki varsın Elifi'm. Hep de ol❤ Seni çok seviyorum bebeğim❤
"Tanıtım sizde merak uyandırmayı başardı mı?"
"Sizce neden sadece Potakal istedi?"
"Yorumlarda buluşalım mı?"
Not: kapak geçicidir :)
"Veee, son olarak Potakal renkteki yıldıza da basarsanız çok mutlu olurum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portakal Saçlı Kız
Ficção AdolescentePortakal saçlı bir kızla asil prensin öyküsü...