פרק 4

793 75 45
                                    

הארי התעורר עם כאב ראש למחרת בבוקר. הוא החליט לנסות לשים את זה מאחוריו כי זה היה בעבר ואין שום דבר שהוא יכול לעשות בקשר לזה עכשיו. הוא לא ייתן לזה להשפיע על החברות שלו עם לואי. שום דבר לא ישתנה אז הוא ימשיך לדחוף את רגשותיו הצידה.

הוא קם מהמיטה ולבש בוקסר. הוא מצא כמה משככי כאבים ובלע אותם בלי מים. הוא החליט לצאת למרפסת כדי לראות את שמש הבוקר. מה שהוא לא היה מוכן לראות זה את לואי, שם בחוץ, מעשן. הוא לבש רק בוקסר וזה גרם לו להסמיק.  "אממ, בוקר טוב."

לואי סובב את ראשו כדי להביט בו ועיניו התרחבו. הוא בדיוק לקח שאיפה מהסיגריה שלו והתחיל להשתעל. "אלוהים הארי, הבהלת אותי, בוקר טוב."

עיניו של לואי חזרו אליו שוב והארי הסמיק פעם נוספת מהאופן שבו לואי הסתכל על גופו. הוא הרגיש ממש חשוף. "אממ, סליחה, חשבתי שאתה עדיין ישן. אני אלך לשים משהו עליי."

"כן....הציפורים האלה חדשות. מתי עשית אותן? אתה מודע לכך שאחת מהן קטנה מהשנייה?"  אמר לואי ובהה בקעקוע של הארי בחזהו.

הארי הסמיק בפעם השלישית הבוקר. הו לואי, לו רק ידעת. "כן, אני יודע. לפני זמן מה." הוא מלמל והסתובב כדי לחזור לחדרו.

הוא החליט לעשות מקלחת קרה. הוא עבר עם אצבעותיו על קעקועי הסנונית שלו. הם ייצגו אותו ואת לואי. הוא קעקע אותם ברגע חלש אבל הוא לא התחרט, הוא תמיד יאהב את לואי. הוא נאנח ונכנס למקלחת.

כעבור עשרים דקות הוא סיים להתקלח, התלבש ופנה למטבח ומצא אותו ריק. הוא החליט להכין פנקייקים לארוחת הבוקר ומצא את המרכיבים שהוא צריך. עשר דקות אחר כך לואי בא למטבח, רק יצא מהמקלחת. הארי ניסה בכל כוחו לא להביט בו. זה היה קשה. לואי היה מהמם כמו תמיד.

"היי, האזה. אני יכול לעזור לך במשהו?" שאל לואי בחיוך.

הגרון של הארי התייבש מהמראה המדהים של לואי. "תארח לי חברה?"

לואי קפץ והתיישב על האי במטבח. הוא הושיט יד לפטל ועיניו של הארי נתקעו על שפתיו. הוא התבונן בו מכניס את הפטל לפיו ואיך הלשון שלו יצאה ללקק את המיץ מהשפתיים שלו. הוא התקשה למטה מהמראה. לואי חייך וקרץ אליו והארי הפנה את מבטו מימנו עם לחיים סמוקות.

"איך בעבודה?"  שאל לואי.

"אממ, בסדר. החתמנו ​​אמן חדש החודש". הארי ענה.

הם דיברו עוד קצת על העבודה שלו בחברת תקליטים עד שהוא הכין מספיק פנקייקים לכולם. נייל נכנס למטבח ופניו אורו.  "פנקייקים?! אתה ההארי הכי טוב בעולם! אני גווע מרעב!"

לואי גלגל את עיניו לעבר האירי. "אתה תמיד רעב."

ליאם וזאין נכנסו למטבח וכולם התיישבו ליד השולחן במטבח והתחילו לאכול את הפנקייקים. "וואו, הארי זה מדהים אתה מפנק אותנו כמו תמיד." ליאם אמר.

"אני אוהב לבשל." הארי השיב במשיכת כתפיים.

"אם אתה תיהיה עדיין רווק בשנה הבאה אני אתחתן איתך בגלל כישורי הבישול שלך." אמר נייל כשפיו מלא בפנקייק.

"נהדר! אנחנו הולכים לעשות כל כך הרבה סקס ניילר!"  הארי חייך.

ניאל התכווץ. "איכ! אני לוקח את זה בחזרה! בלי סקס!"

"אתה אומר את זה עכשיו נייל אבל אתה תשנה את דעתך ברגע שאשים עליך את ידי. אני נהדר במיטה!"  הארי התלוצץ וקרץ לנייל שצחק בתגובה.

לואי שאף בחדות לצדו והארי הסתובב להביט בו. לחייו של לואי היו סמוקות והוא נתן בו מבט מלוכלך שעצר את נשימתו. הם נעלו את עיניהם עד שליאם החזיר אותם למציאות.  "רוצים לצאת היום לאנשהו?"

הארי ניתק את עיניו משל לואי. "כן, נשמע נהדר לי."

שאר הבנים גם הסכימו ואחרי שהם פינו יחד את השולחן הם יצאו למכונית ופנו לכיוון העיר. הארי היה שקוע במחשבות. מה קרה עם לואי? היה ביניהם את המתח הזה שלא היה קודם.

הם מצאו חניה, חנו והתחילו את היום שלהם ב- 'Quadrilatero d'Oro' לקצת קניות. הארי ידע שלואי ירצה לראות את אצטדיון הכדורגל 'San Siro' והוא הצליח להשיג כרטיסים לכולם. הוא סיפר להם על כך כשהם ישבו לארוחת צהריים ולואי ישר קם חיבק את הארי בחוזקה. "אוי אלוהים הארי! אני לא מאמין! תודה!"

הארי כרך את זרועותיו סביב לואי וחיבק אותו בחזרה.  "אין בעד מה, לו."

לואי שחרר אבל הוא נראה כאילו הוא עומד לבכות. הארי ליטף את לחיו באגודלו לפני שהביט באחרים. "אז, משחק כדורגל היום. כולם בפנים?"

"כמובן! תודה הארי."  אמר זאין וחייך.

"אני לא חושב שהוא עשה את זה בשבילנו." אמר נייל בחיוך והסתכל על הארי ולואי.

הארי הסמיק. למה הוא יכול להפסיק עם זה כבר? הוא תמיד הסמיק סביב לואי. "זה לכולנו."

הם אכלו את ארוחת הצהריים שלהם וטיילו עוד קצת לפני שהם אכלו ארוחת ערב מוקדמת ופנו לאצטדיון. הקבוצות על המגרש היו 'AC Milan' ו-'Juventus FC', לואי היה ממש נרגש, הוא לא הפסיק לחייך מאז ארוחת הצהריים.

הם נהנו מאוד. לואי היה שקוע במשחק. עיניו לא עזבו את השדה מאז שהמשחק התחיל ועיניו של הארי כמעט ולא עזבו את האיש היפה לידו. לואי היה זוהר. אחרי שהמשחק הסתיים לואי לא הפסיק לדבר על זה והארי לא הצליח שלא לחייך. הוא אהב לשמח את לואי.

כשהם הלכו לישון מאוחר יותר באותו לילה לואי חיבק אותו שוב לפני שהם חזרו לחדרי השינה הנפרדים שלהם. "תודה רבה לך על היום האז."

הארי ניסה לשחק את עצמו מגניב. "כולנו נהנינו, לילה טוב לו."

"לילה טוב."

הארי הלך לישון וניסה להתעלם מכמה מהר הלב שלו פועם.

Friends With Benefits || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now