פרק 7

810 66 16
                                    

לואי לקח את הזמן לפתוח אותו ועד מהרה הארי התחנן לעוד. הוא גנח ורעד ולואי נישק אותו בחוזקה בזמן שהוא הכניס את אצבעותיו לתוך הארי. "אתה מדהים הארי. כל כך טוב." לואי נאנח.

"אני מוכן לו. בבקשה, רק... אני צריך אותך בתוכי." הארי התנשף.

"פאק, כן." לואי נשף והוציא את אצבעותיו החוצה.

הוא ניגב אותם על הסדינים לפני שהושיט יד אל הקונדום וקרע אותו. הוא גלגל אותו למטה וציפה את הזין שלו בחומר סיכה. הארי התבונן בו בפה פעור. עיניו היו דבוקות לזין של לואי. איך זה היה אמור להיכנס לתוכו?

לואי לחץ את הכיפה שלו ממול החור של הארי והארי התנשם חזק. "אני אעשה את זה לאט. בסדר? אם כואב לך תגיד לי ואני אעצור."

הארי הנהן בראשו ולואי נדחף פנימה לאט לאט עד שכל הזין שלו היה בתוך הארי, בודק את פניו כל הזמן כדי לראות אם זה יותר מדי. עיניו של הארי עצומות, והוא התנשף כשלואי עצר כדי לתת לו זמן להתרגל לתחושה.

"זה בסדר?" שאל לואי בדאגה.

"כן, מרגיש טוב, תנסה לזוז."  הארי נאנח.

לואי יצא החוצה לאט ונדחף פנימה שוב בעדינות. הארי גנח. "פאק! שוב!"

הוא עדיין לא האמין שהם עושים את זה, אחרי כל הזמן הזה. לואי זז מהר יותר והארי פלט גניחות קטנות עם כל דחיפה. "תן לי לשמוע אותך." לואי התנשף.

הוא שינה את הזווית שלו ונדחף חזק יותר. הוא פגע בערמונית של הארי והארי גנח בקול והושיט את ידו אל הזין שלו כדי להגיע לקצה. "לא, אני רוצה שתגיע לקצה אך ורק מהזין שלי. אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה האז?" לואי נאנח בזמן שנדחף אליו בחוזקה.

"כן, יותר חזק לו!" הארי גנח.

לואי הקשיב להארי והתחיל להידחף חזק יותר. רגליו של הארי החלו לרעוד. הארי הגיע לשיאו ראשון. הוא השליך את ראשו לאחור וגניחתו הייתה חזקה וממושכת. אחרי כמה שניות גם לואי הגיע לקצה ומילא את הקונדום בגמירה, בגניחה חזקה. לואי נפל לצידו של הארי וכל מה שהיה נשמע היה נשימתם הפרועה בזמן שהם נרגעו מהאורגזמה שחוו כרגע.

כשהם נרגעו לואי סובב את ראשו והביט בהארי. "זה היה מדהים! אנחנו צריכים לעשות את זה שוב מתישהו בקרוב."

"כן..." הארי ענה.

"אתה בסדר? אנחנו בסדר?" לואי שאל.

"כן הכל טוב, זה היה נהדר." הארי ענה.

"יופי. אני הולך לישון עכשיו. לילה טוב הארי, נתראה מחר."

לואי קם מהמיטה ואסף את בגדיו לפני שיצא מהחדר.

טוב, זה היה רק ​​סקס בשבילו, מה שאומר שלא היה חיבוק אחרי ולא שינה באותה מיטה. הארי לא ידע איך להרגיש לגבי כל זה. סקס עם לואי היה מרגש לחלוטין. זה באמת היה מדהים והוא גם לא יכול היה להתחרט על כך. הוא השתוקק לזה כבר עשר שנים.

הוא נרדם בתחושה של עייפות.

____________________________________

למחרת בבוקר הוא קם בהרגשה יבשה על חזהו. הו אלוהים, הוא אפילו לא ניקה את זה לפני שהוא נרדם אתמול בלילה. הוא קם מהמיטה והתכווץ. היה לו קצת כואב. הוא נכנס למקלחת כדי לנקות את עצמו ואחרי ששטף את שיערו וגופו ,צחצח שיניים והתלבש, הוא הוריד מהמיטה מהמצעים המלוכלכים, למרבה המזל הוא מצא נקיים בארון וסידר מחדש את מיטתו.

הוא לקח נשימה עמוקה לפני שיצא מחדר השינה שלו והלך למטבח. הוא היה קצת לחוץ לראות את לואי. כל הבנים היו במטבח והכינו ארוחת בוקר. כשהוא נכנס כולם בירכו אותו בבוקר טוב והוא החזיר להם גם בוקר טוב. לואי היה היחיד שהבחין בצליעה הקלה שלו וחייך אליו חיוך גאה.

"בדיוק דיברנו על ללכת לים היום. מה אתה אומר, הארי?" שאל ליאם.

"כן, נשמע טוב." הארי ענה.

אחרי שהם אכלו ארוחת בוקר כולם התפזרו לחדריהם כדי ללבוש בגד ים. הארי בדיוק סיים ללבוש את בגד הים שלו והייתה דפיקה קלה בדלת שלו. הוא הלך לפתוח את הדלת וראה את לואי. "היי האז. אפשר לדבר שנייה?"

"כן, ברור." הארי ענה והכניס את לואי. הוא היה לפתע שוב לחוץ.

"רק רציתי לוודא, הכל בסדר בינינו?" לואי שאל

"כן, כמובן." הארי ענה מיד.

"יופי. אני מאוד נהניתי אתמול בלילה. הסקס היה מדהים." אמר לואי בעיניים נוצצות.

"כן." הארי הסכים.

"אבל, כאילו, אולי כדאי שנשמור את זה בינינו, כן?" לואי המשיך.

הוא רצה שזה יהיה סוד? למה? זה לא שהארי דיבר על חיי המין שלו בכל מקרה, אבל הוא קיווה שלואי לא התבייש בו. "אני לא מנשק וישר מספר, לו. אתה אמור לדעת את זה." הארי נחר.

"כן, כן, אני יודע." לואי אמר.

הארי תפס מגבת, קרם הגנה ואת משקפי השמש שלו. "מוכן?"

"כן." הם הלכו יחד לסלון אחרי שלואי לקח מגבת משלו.

הארי ניסה בכל כוחו לא לתת לשיחה שהם ניהלו לפני כמה דקות להשפיע עליו. אז הם קיימו סקס פעם אחת, לפחות עכשיו הוא סוף סוף ידע איך זה מרגיש. אולי הוא סוף סוף יוכל להפסיק את רגשותיו כלפי לואי? הוא פקפק בכך.

הם נכנסו למכונית וזאין נאלץ לעצור לתדלק את המכונית ואז הארי הבין ששכח את הארנק שלו. "זה בסדר האז. אני יכול לשלם על ארוחת הצהריים." לואי חייך.

הוא הנהן ובילה את הנסיעה במכונית בניסיון לחשוב על כל דבר אחר מלבד הירך של לואי שנלחצה על שלו ואיך הירכיים האלה נראו אתמול בלילה כשלואי זיין אותו.

Friends With Benefits || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now