Bir ağustos sabahıydı sıla o gün yine hayattan bıkmış bir şekilde uyandı yatağı her zamanki gibi dağınıktı toplamaya üşendi ve yüzünü yıkamaya gitti üniformasını giyip yanına para alıp okula gitti o gün sınavı vardı (karantina günü haftada 2 gün okula gidiyor) ilk ders gireceği sınavın tekrarını yaptı ve zil çaldı teneffüse çıktı bir bank'a oturdu okulun çevresine göz gezdirirken gri çeketli kapşonu kafasına çekmiş yeşil gözlü sarı saçlı uzun boylu bir çocuk gördü içinden kim acaba bu okulda hiç görmemiştim dedi zil çaldı ve sınava girdi ama aklında hep o çocuk vardı sınav bitti okul çıkışında çocuk sılaya bakıyordu uzun bir süre bakıştılar (hintlilerin 10 dk bakıştıkları gibi xd.) sıla eve gitti ve o çocuğu düşünüyordu hep neden hep bana baktı diye düşünüyordu gözlerinden çok etkilenmişti ve o anda kalbine düşmüştü o çocuk. uzun süredir kalbini kilitlemişti sıla çünkü kalbini o kadar kırmışlardı ki bir daha sevmemeye söz vermişti ama bu çocuğu görür görmez o kilit açıldı tüm gün aklında o çocuk vardı günler böyle geçti 1 hafta aynı geçti sürekli bakıştılar sıla bir adım atmaya karar verdi veee sınıf grubundan bi kıza yazdı sizin sınıfta yeşil gözlü gri çeketli bi çocuk var adı ne telefon numarası varsa verirmisin diye yazdı kız da gidip sevdiği çocuğun arkadaşnın numarasını verdi sıla çocuğa yazdı konuştular baya çocukla şkszpopdjpxmpd sen yeşil gözlü gri çeketli çocuk değilmisin diye sordu sonra o da hayır dedi sılanın hayaller yıkıldı neyse diğer gün okulda çocukla yine bakıştılar sıla artık dayanamadı okul çıkışı gitti çocuktan instasını istedi çocukta verdi konuştular baya 2 3 ay ama çocuk buna soğuk kalbini sikio falan sıla agliyo hep lise 2 ye geçtiler bunların araları bozuldu ama sevmeye devaaammm .
saçma bir hikaye yazmak istedim evet bb