𝑽𝒆́𝒓𝒐̈𝒛𝒐̈𝒏
▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇Felix és Harry ketten mentek az interjúra. Harryhez egy igen furcsa szag fogta meg, először azt hitte Felix az hiszen babot reggelizett, aztán eszébe jutott hogy nem is szereti a babot. 5 percel később Felix is érezte, de viszont ő nem habozott és meg kérdezte.
- Miez a furcsa szag? Mint egy hulla
- Honnan tudod milyen szaga van egy hullának??
Kérdezte Harry ilyedten Felixtől.
- Nem tudom csak igy tudom el képzelni.
Felix képzelete nem csalt ugyan is percekkel később egy hulla esett ki a kardróbból. Az interjút azonnal fel függesztették és hívták a rendőrséget. A rendőrség úgy véli meg gyilkoltak, legalább is erre utalnak a nyomok, nehéz meg állapítani hiszen már rég óta lehetett ott. A stúdio új volt így nem használták sokszor szóval a gyanúsítottak meg vannak. Pár nappal később ki derült kié a holttest. Millie Bobby Brown szinésznőé. Félix és Millie igen szoros kapcsolatban álltak. Felix annyira sokk alatt volt a történtek után hogy nem evett és nem ivott, csak ült az ágyon és lesett ki a fejéből. Harry oda ment hozzá és át karolta, végig puszilta a nyakát és súgta a fülébe.
- itt vagyok kicsim, itt vagyok veled!
Majd lassan de szorosan hozzábújt.
Mire Felix oda fordult es csak annyit mondott:
-Tudom, köszönöm. Puszilta meg száját és Felix jobban érezte magát.
Harry fel állt majd mondta:
- Öntök neked vizet, egésznap nem ittál sem ettél, legalább egy pohár vizet igyál!
-NEM!
Majd ment a konyhába Felix és csinált egy teát mibe vodkát öntött
- Nem lessz a sok édesem? Kérdezte Harry.
- Nem, pont elég lessz, majd vett ki 2 poharat.
- Én nem kérek éd...
- NEM KÉRDEZTEM! Majd öntött 2 pohárba, majd még egyszer és egy párszor.
Felix sokkal jobban volt, sőtt majd ki csattant, majd vetett magát Harryre.
Harry ellenkezett ugyan is most halt meg a barátjuk Millie. De sajnos ő is nagyon le részegedett és nem bírta sokáig vissza tartani Felixet.
Majd egy hosszas szexet tartottak.
Mire fel kellt Felix az egesz agy buzlott az alkoholtól és mindenmástól. Le zuhanyzott és költötte Harryt, szerencsére Félix nem volt másnapos szokásosan, szegény Harry viszont azt se tudta hogy hol van. Felix tele itatta gyógy növényekkel majd el ment dolgozni. Lisa es Asami teljesen el vették az eszét és a sorozatra tudott koncentrálni. Vége lett a forgatásnak már, majd éppen távozni akartak mikor furcsa hangot hallottak. Felix oda ment, mikor tudta hogy nem szabadott volna hiszen mindig igy halnak meg a horror filmekben, es most ugy tunik o nagyon is benne van egyben, de őt ezt nem érdekelte és be ment. A kamerás férfi volt fej nélkül.
Lisa es Asami el ájultak, Felix pedig hivta a rendőrséget.
- üdv Mr.Halliwell
- üdv Sheriden ügynök
- Mondcsak hogyan is történt ez az egész?
- Hát épp mentünk volna egyet kavézni a lányokkal a Central Park-ba mikor furcsa zajt hallottunk es mire be mentunk ott volt mr. Girols
- Igen eddig világos minden, és a völegénye miért nincs a történetében?
- Mivel ő éppen az esküvőnket tervezi!
- Igen, olvastam az ujsagokban hogy a jövőhéten össze esküdnek, így hát igen sok dolog van még gondolom hátra amit el kell intézni, csak hogy ma itt járt mikor maga éppen nem.
- Az lehetettlen Harrynek nincs itt rajtam kivul semmi dolga.
- Hát a kamerák mást mutatnak, jöjjön velem és nézzük széppen vissza.
YOU ARE READING
vérözön
FanfictionEgy sikertelen interjú jóvoltából az ártatlan Harry Edward Stylest vették figyelembe, szokatlan cselekmények miatt. Ígyhát nyomozásba kezdenek a kedvesével - Felix Halliwellel -, hogy elkaphassák az igazi tettest. Azonban, a nyomok eléggé félrevezet...