9. Bölüm -Sadece arkadaşız

332 25 0
                                    

"Olmaz Hope!" Raf, Hope'un polisle çalışma tavsiyesine şiddetle karşı çıktı. "Hapishaneye girerim!"

Şuan Hope'un ofisinde öğle yemeği yiyorlardı. Öğle yemeğinden sonra Rebekah ve bir müşterisiyle önemli bir toplantıya katılmak zorundaydı.

Raf'ı Ethan'la çalışmaya ikna edebilmek için ofisinde Çin yemeği yemeye davet etmeye karar vermişti.

"Tehdit edildin! Yıllarca şantaj yaptı! Bunu kullan."

"Ama yine de paralarını aldım. Müşteri bana iyi para ödüyor. Çok iyi aslında. Polis beni yine de suç ortağı olarak suçlayacak!"

"Raf, müvekkillerinle iyi iş çıkardığın gibi polisle de pazarlık yapabilirsin. Her gün hayatın için böyle endişelenerek devam etmekten daha iyi!"

"Josie'nin defterin nerde olabileceğini biliyor mu?" Raf iç çekti.

"Biz konuşurken o da arıyor."

"Yani, anahtarın nereye ait olduğunu biliyor mu?"

"Evet, babası yıllar önce Ryan'a vermiş olması gereken eski bir sandık olduğunu tahmin ediyor."

"Ve ondan hâlâ haber yok mu? İkiniz de dün geldiniz, değil mi?" Raf sabırsızlanıyordu.

"Raf, Ryan onu, kendisinden başka kimsenin bulamaması için bilerek yeterince derine sakladığını biliyorsun değil mi? Zaman alacaktır elbet!" Hope ekledi: "Josie zaten elinden gelenin en iyisini yapıyor. Kahretsin, sırf bunu yapmak ve kıçını kurtarmak için aile tatilini erken sonlandırdı!"

Raf çatık kaşlarla Hope'a baktı. "Bazen onun kocanı çalan kadın olduğunu unutuyor musun diye merak ediyorum."

"Çalmadı. Ryan evliliği hiç sonlandırmadı, unuttun mu?" Hope eriştelerini yerken başını sallıyordu.

Raf, Hope'a bakıp kendi söylediğini kulağı duyuyor mu acaba diye merak ediyordu.

Sonra kapı açıldı.

"Hope, 2'deki toplantıyı unutma. Her şey hazır mı?" Rebekah başını içeri uzattı.

"Evet biliyorum. Her şey hazır. Öğle yemeğimi huzur içinde yiyebilir miyim?" Hope patronuna homurdandı.

"Merhaba Rafael, seni burada görmek güzel." Rebekah, Hope'un konuğunu selamladı ve yeğenini görmezden geldi. "Onu fazla tutma. Bu toplantı çok önemli"

"Merak etme, fazla kalmayacağım Rebekah." Raf bayan patrona sırıttı.

Rebekah sonunda onları yalnız bıraktığında, Hope konuyu ana noktaya geri yönlendirdi. "Cidden, Raf. Buna bir son vermelisin. Kendi güvenliğin için onlarla çalışmaya devam edemezsin. Polislerin Ryan için adaleti bulmasına yardım et."

Raf yemeğini bitirirken iç çekti.

Müşteri için çalışmaya devam edip çetenin koruması altında güvende kalabilir ya da herhangi bir yanlış adım için öldürülebilir ya da polisle birlikte çalışabilir ve polisin koruması altında güvende kalabilir, onlara yeterince bilgi verebilirse bir af için pazarlık yapabilir.

Müvekkilini ve mafyasını yok etmek için yeterince kanıt var ama aynı zamanda öldürülme riski de var.

"Tamam, Ethan ile buluşup konuşmayı kabul edeceğim. Ama mavi defteri alıp müvekkilime teslim ettikten sonra." Raf ekledi. "Müvekkilimi yakalamak istiyorsam, önce bu defterle güvenini kazanmam gerekiyor. Sonra Ethan ile çalışacağım. Gizlice onları açığa çıkarmak için. Kirli ilişkiler de dahil olmak üzere tüm kitaplarına erişimim var, bu yüzden polisle iyi bir anlaşma yapabileceğimi düşünüyorum."

Geçmişi Ateşe Ver - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin