Pasi lan vajzat ne shtepi,Roan urdheroi disa roje te vezhgonin vajzat cdo moment por ama pa dijenin e tyre. U fut ne bodrum dhe pa qe rojet po lidhnin Julian.
Kush jeni ju biij bushtrash-ju tha Julian me nerva dhe nje grusht i erdhi surratit nga Roan kurse Kieran nuk levizte as qerpikun.
Ska rendesi kush jemi ne. Rendesi ka kush je ti dhe cfare do nga ato?-e pyeti Roan
Ahhh kan gjetur dashnor kurvat eee??? Sjan me te virgjra?? Kusheriri im do te zhgenjehet shumee-tha Julian duke bere si i trishtuar dhe perseri mori dy grushta te tjere surratit. Kurse ai beri nje buzeqeshje te vogel,qe e fshiu menjehere nga surrati por qe gjaku i vloi kur degjoi se dikush tjeter do ta prek ate.
Ta tregoj une ty virgjerin,zhgenjimin dhe dashnoret-i tha Roan dhe ju beri me shenje rojeve ta godisnin. Pa sa pa dhe doli jashte bodrumit e Roan e ndoqi pas.
Per cfare po e ben kete Roan?? Cfare te intereson ty ai? Apo ato?-e pyeti Kieran
Askush nuk guxon te lendoj Hazelin tim,Kieran. Askush. Nuk e di per ty por ajo eshte arsyeja pse nuk pranova oferten e Robertit. Mendoj se kam ndjenja per te,nuk e di mire a eshte dashuri akoma por nje gje e di,qe ne syt e saj nuk dua lot. Nuk dua qe ajo te lendohet nga asnje lloj gjeje.-i tha Roan dhe u fut brenda ne bodrum
Gjithemon ke qen me i ndjeshem se une pavarsisht se nuk e shpreh-mermeriti Kieran dhe u nis per ne dhomen e tij. Ne korridor pa njeren nga sherbetoret e cila e kishte fundin 2 pellemb mbi gju dhe tek kemisha kishte 2 kopsat para te hapura ku shume mire i dallohej gjoksi. E pa nga koka tek kembet dhe e njohu mire se cfare roli kishte ajo ne ate shtepi. E kapi per dore dhe u nis per ne dhomen e tij,mbylli deren me celes dhe pasi e zhveshi ate gjithashtu dhe vet e shtriu ne krevat dhe filloi te hynte brenda saj shpejt duke nxjerr inatin e tij.U ngrite nga gjumi,u vesh dhe u nis per ne pune. Hyri brenda dhe pa disa vajza qe po hanin mengjesin para se te fillonin punen.
Miremengjes-ju tha me nje buzeqeshje
Miremengjes-ja kthyen disa prej tyre me buzeqeshje e disa me ironi. Me disa vajza ishte miqesuar dhe kishte kuptuar qe disa prej tyre ndodheshin vetem nga halli aty,jo se deshironin te benin ate pune kurse disa te tjera nga qejfi.
Nuk hengri gje por mori mjetet e punes dhe u nis pee tek dhoma e Z,Robert.
Po ecte qete pergjate korridorit kur degjoi disa zhurma nga dhoma e tij qe e lenduan. Nuk e donte jo,nuk kishte as ndjenja per te,as pelqim por perseri u lendua pasi nuk e priste prej tij. Nuk e priste qe pas gjithe atyre gjerave qe ajo beri per te,ai te mos e degjonte,ta quante genjeshtare dhe te sillej ne kete menyre. Puliti syte disa here pasi i kishte me lot dhe shkoi te pastronte dhomen e Z,Robert.Doli nga shkolla,vendosi kufiet dhe u nis per ne pune. Ishte duke kaluar vijat e bardha kur nje makine e zeze doli para saj me nxitim.
Hip ne makine tani-degjoi ate te thonte serioz pasi uli xhamin e makines. U fut brenda,vendosi rripin e sigurimit dhe ai u nis pa thene asnje fjale me teper. Kishin rreth nje ore qe po leviznin dhe ai ndaloi para nje parku te vogel. Ishte nje park i qete ku vetem disa pleq ishin te cilet po luanin me letra.
Zbrit-i tha ai serioz dhe ajo shfryu tere inat e doli jashte. Po ndiqte ate derisa ai ndaloi dhe u ul tek nje stol.
A mund ta di cfare ishte e gjitha kjo??-e pyeti ajo qete duke qendruar perball tij
Pres shpjegime Hazel dhe me mire fol perpara se te te heq vizen-i tha ai serioz dhe ajo e pa me nje shikim qe i thonte "seriozisht".
Okj me hiq vizen-i tha ajo dhe u nis te ikte por ai e kapi per krahu dhe e ktheu nga vetja
Epo ktu gabohesh Hazel. Nuk mundem te ta heq vizen,nuk mundem dot te te shumezoj me zero sepse per mua ti vlen me shume se cdo gje tjeter qe kam ne jete,ke hedhur rrenje ne zemren time qe nuk mund ti shkulesh dot-i tha ai duke e pare ne sy
Uauu me mallengjeve przz. Sa fjale romantikee qe ishin Roan-i tha ajo me ironi por nga ana tjeter ishte shume e gezuar qe per ate ishte gjithcka ai donte
Sjam vetem ne fjale romantik une,jam kudo Hazel-i tha Roan me buzeqeshje djallezore
Iiii pervers qepe dhe me degjo-i tha Eliana dhe mori fryme thelle
Po te degjoj Hazel,gjithemoj do te degjoj-i tha Roan dhe u ul perseri ne stol
Alayna. Alayna Kraja eshte emri dhe mbiemri im i vertet. Vi nga nje vend i vogel qe quhet Shqiperi. Per moshen nuk te kam genjyer. Jam vajze e vetme dheee arsyeja pse e kemi bere kete gje eshte martesa me detyrim-i tha Eliana
Martes me detyrim??!!-tha Roan pak i habitur
Po martes. Prindrit tan vendosen qe mua dhe Amelia te na martonin me disa persona qe as nuk i njihnim lere me ti donim. Te ta shpjegoj akoma me qarte-tha ajo dhe filloi ti shpjegonte qe nga fillimi historine. Pas disa minutave Roan kishte ngelur i cuditur por edhe i inatosur sepse e urrente kush dikush vendoste dore mbi Hazelin e tij dhe fakti qe ate e kishin rrahur per nje person te pavlere e acaronte ne maksimum.
Me vjen keq Alayna-i tha Roan dhe ajo ktheu koken dhe e pa
Alayna?-e pyeti ajo-dhe ka kaluar nuk ka me problem-i tha me pas
Po Alayna,hazeli im tashme ta harrosh emrin Eliana. Une do te te flas Alayna sepse me pelqen me shume por edhe sepse eshte emri jot i vertet-i tha Roan dhe u ngrit e e puthi ne faqe
Ti e di i tha ajo e cila u skuqe ne fytyre
Hazel si thua te behesh e dashura ime te lutem?? Nqs do te vi nje dite qe ti te me duash dhe e kunderta lidhja jone do te zgjase dhe nuk do te te le kurr por nqs nuk ndodh gje dhe ti nuk do te me duash e e kunderta do ti jap vete fund i pari. Por si fillim ta provojm pasi nuk kemi nga ta dime se cfare do te ndodh me pas-i tha Roan embel por edhe serioz ne te njejten kohe duke i kaluar disa fije floku pas veshit.
Por ti nuk me do mua-i tha Alayna
Kam pelqim te madh ndaj teje Hazel dhe ky pelqim mund te kthehet edhe ne dashuri nje dite-i tha perseri ai
Pranoj por ta dish qe une nuk te pelqej ty-i tha Alayna duke kafshuar buzen nga brenda pasi nuk donte te qeshte por edhe sepse i behej qejfi kurse ai qeshi me cep te buzes.
Ska gje do me pelqesh me von-i tha Roan dhe e puthi ne balle
Epo duhet te besh shume qe te marresh vemendjen time zotri dhe qe une te te pelqej-i tha si femij Alayna
Do bej aq shume sa qe ty sta merr mendja-i tha ai djallezisht duke i shkelir syrin dhe ajo rrotulloi syte-por per momentin shkojme te marrim nga nje cokollate te ngrohte dhw zyrtarisht jemi te dashur-i tha Roan i cili i kapi doren dhe u nisen per tek lokali qe ndodhej pak me tutje.
ESTÁS LEYENDO
Prekjet E Tua Nen Driten E Henes
AcciónNuk eshte e vertet apo jo?-e pyeta duke qare me denes Me vjen keq por eshte-mu pergjigj me koken ulur Pse psee dreqi ta haj nuk me the por vazhdove te merreshe me keto pune te felliqura-ja ktheva duke e goditur ne kraharorin e tij Nuk mundesha te...