# Mungkin sebab Kurang Didikan agamA,Batas² Laki & perempuan,.Kami Sekeluarga sdh Terbiasa Tanpa BatasAN,DgN aHli keluarga.Darah daging sendiri Buat Apa Nak Malu??SeGan??Semua Keluar Ikut Lubang Sama..Dari kecil kami Adik beradik Tidur SebiLik,.Anak SuLuNg Lelaki,Yg Lain Semua PerempuaN..Emak Selalu Pesan Jaga Adik² Baik²..Sama² tolong,.Adik² tak boleh Melawan Cakap Abg..Tiap mlm Tidur Berbogel,Cuaca Panas,.Bayangkan 4org Tdur bogel,.Terjaga tgh mlM tgk Abg Tgh Peluk kami Adik bradik..Terkejut sebab rasa sesuatu Cucuk dkt Lubang,.Padahal Kami sekolah Rendah,Tapi BadaN mcm Bdk skolah menengah,..kecil² dh Tumbuh Tetek DgN Bontot,..Mcm mana tak cpt Besar,Tiap² hari Kena Ramas,Gomoi dgN abg azim ..Time mandi PuN sama,Pakat Mandi Ramai² ..Gilir² Gosok BadaN..Pling krg time mandi Setengh jam Lebih..Kdg lebih..Emak Siap Ajar KamI adik beradik semua psl Seks,..bila khawin nnti Tak Gaduh dh,Masing² dh pandai,Jgn jd mcm Abah,Tak pandai Layan nafsu EMak..Tak dan pUas Lg Dh Tidur..Btg plk kecil..EmaK Siap Belikan Minyak Lintah Untk Abg,.Sehari 3/4 kali Urut,Pagi smpai mlm ..Tak smpai 1 buLan Nmpak Beza Dh,.Btg aBg Jd Besar 3x ganda..Penuh TgN..Semua org bergilir² Urut btg abg..BG tahan Lama..jgn Bg Lembik,..AbG Masuk Form2,Emak Ajar Cara Melancap,Cara Layan Perempuan bg puas,..Depan² Kami Abg JiLat Lubang PoeN Emak,HisaP,Telan Habis Air Yg Keluar,..Abg Ikut Apa Yg Emak Suruh buat,..Habis Seluruh bdN Emak Abg JiLat..Emak Buka Kaki Luas² Suruh Abg Jolok Jari Msk Dlm² Kocak Laju² ..Bergoyang Bdn Emak Mengerang Sakan,..dkt 10 minit Kaki Emak KejaNg ..Cepat² abg Tembap MuLut Btl Lubang SmbIl Sedut air poen Emak..Emak Buka Laci Cari Kondom,ada Kotak kosong Ja..Emak BuanG kotak Dlm tong smpah,BariNg Buka kaki luas² Suruh Abg Jolok Btg Msk poen..Baru msuk stgh Bergetar Bdn Emak dgN abg Emak silang kaki Atas belakang abg Peluk leher trik rpt² ..katiL bergoyang Ikut Rentak Hayunan Abg..Kain cadar Hbis Basah Lincun Kena air Emak..25 minit Abg BaluN Tak henti,.Emak Ubah posisi Abg Baring Kat bawah,Emak Hinjut Dri atas,..Dkt² 15 minit Emak Ubah Posisi Menonggeng,.Abg Balun Poen Emak Laju² Tak henti Smpai 20 minit Lbih..Tiba² bdn abg bergetar,rebah atas bdn Emak,Peluk rapat,..EmaK Smbil gelak,Ckp Lubang Emak Penuh Air mani Abg,.rasa Panas,Kali petama Lubang Emak Penuh Smpai Melimpah..Silap² Boleh Mengandung Ni..Abg Peluk Emak Kuat² Smbil rms tetek,Pelahan² Gerak Bdn SoroNg Trik Btg..Emak tanya abg,Tak puas lg ?Jolok Smpai Puas,.Dari Pukul 8mlm Balun Smpai Pkl 12 tgh mlm,Melekat Terus Dua Beranak,..Tak kira brpa kali Abg Hinjut..Smpai Emak Lembek Mcm kain Buruk ..Abg Bangun Tarik TgN aku Dkt² SmbiL tgN gosok Poen,MuLut Hisap Tetek,Aku baring sebelah emak,Mula2 abg Jolok,Rasa Mcm Sakit Nak Mati..Pedih Sgt² ..Menangis aku suruh berhenti..Terkoyak Lubang poen Aku Kena btg Bsr..Abg Hinjut Dkt2 20 minit ,Lps tu Badan Bergetar,Abg PeluK kuat² tekan btg dlm² ,Pancut 5 das Dlm Rahim Aku..Lps Tu giliran Adik No 3 puLak..Balun 20 minit Lps pncut,Panggil Adik No 4 ..Seorang 20 minit lbih tukar Pulak ..bergilir² Sampai Pagi..Semua lembek terlentang atas katil..
YOU ARE READING
BRa Pantis
FantasySetiap hari,Bra,pantis Hilang..Dlm Rumah Kami Ada 12pasaNg,(kepunyaan 4 Orang) ..Sebelum ni 2 / 3 Hari SekaLi tukar,.Tiba² Serentak Semua Pakaian Dlm Hilang,.Lama² tinggaL seorang Sepasang,.Jadi Terpaksa ganti Seminggu SekaLi,.Keluar Dri rumah Baru...