Sürpriz

679 36 102
                                    

Aklımdan vazgeçiyorum senin için, ve bu değer sana...


Keyifli Okumalar 💙

...

Sabah yüzümde yumuşak dokunuşlar hissediyordum, bu daha çok mayışıp uyumama neden olsa da dudağıma kondurduğu ufak öpücükle dudağım yana doğru kıvrılmıştı. Gözlerimi açıp Cemre'ye bakmak istesem de pek başarılı olamıyordum, sanırım gece fazla kaçırmıştım...

Dudağımdan sonra yanağıma, elmacık kemiğime, burnuma ve ardından gözlerime birer öpücük kondurdu. Yüzümde gezen yumuşak dudaklarının ardından zor da olsa gözümü açmıştım. Fısıltıyla "günaydın sevgilim" dedi. Tek elimi yanağına götürüp baş parmağımla yanağını okşayarak günaydın bebeğim her sabah böyle uyanacak olmamın bir tarifi yok, çok güzel bir şey bu... dudak kıvrımına öpücük kondurmuştum ve yine aşık olduğum gülüşünü bahşetmişti bana... Ardından ağrısını hissettiren başımı ellerimin arasına alıp, ağrı azalır umuduyla sıkmaya başladım.

Cemre yan taraftan bir bardak su ile ağrı kesici alarak bana uzattı. "Al bakalım ayyaş sevgilim" dedi. Aniden ona döndüğümde gözlerimi kısarak ben ayyaş değilim bir kere deyip elinden suyu ve hapı alıp içtim. Ardından bardağı komodinin üstüne koydum. "Hıhım evet değilsin, peş peşe shotları da ben götürdüm zaten." diyerek kalkmaya yeltenirken belinden tutup yatağa geri yatırıp üstüne çıktım. Bir daha söylesene hadi diyerek boynuna öpücükler kondurup, karnından gıdıklamaya başladım. Kahkaha seslerinin arasından "aşkım tamam bir şey demedim" sesi yükseliyordu. Annemin "Erva hadi uyanmadın mı hala" sesi git gide yaklaşırken üstünden inip ayağa kalktığım sırada annem kapıyı açmıştı.

"Ervaa, Aaa Cemre sende mi buradaydın kızım hoş geldin. Dün geç mi geldiniz?" Cemre gülümseyerek yataktan kalktığında "Hoş buldum Ayla abla öyle oldu." dedi. Dün maçtan sonra takıldık biraz anne, saatin farkına varmamışız dedim. Annem "Sen ne zaman saatin farkına vardın acaba" diye söylenirken, Cemre de gülmüştü. Cemre'nin gülümsemesine hayranlıkla bakıp, çok güzelsin be diye mırıldandığımda Cemre öksürerek kendime gelmemi sağladı.

Başımı anneme tekrar çevirip Sabah sabah formundasın yine annecim. Babam çıktı mı? diye sordum. "az önce çıktı bir şey mi oldu". Yok ya bayağıdır denk gelemedik bir sorayım dedim. "Eve girersen görürsün..." Of anne. "Oflama bana neyse amacım seni rahatsız etmekti zaten." Cemre'ye dönerek "kahvaltı hazır özel bir şey ister misin kızım" diye sordu." Yok Ayla abla teşekkür ed..." Anne yumurtalı ekmek yapsana Cemre çok sever. diyerek araya girmiştim. "Ya zahmet olmasın şimdi." "Ne zahmeti kızım seviyorsun madem yapayım. 10 dakikaya hazır olur." tamam anne geliyoruz biz. diyerek belinden tutup kapıya doğru ittirirken yanağına öpücük kondurmamın ardından kapıyı kapattım.

Eee nerede kalmıştık? diyerek belinden tutup kendime çektim ve boynuna öpücükler kondurmaya başladım. Ellerimi tutup kendini geri çekmesinin ardından "Bir yerde kalmadık bebeğim, eğer kalırsak aşağı inebileceğimizi sanmıyorum. Ayrıca sen benim yumurtalı ekmek sevdiğimi nereden biliyorsun öyle bir şey söylediğimi hatırlamıyorum ben." Arkadaşlarınla kahvaltı muhabbeti ederken dinlemiş olabilirim. "A-a çok ayıp sen laf mı dinliyorsun." Yok aşkım ya laf dinlemek falan ayıp oluyor. Ben senin sesini dinliyordum sadece. Gülümsemesinin ardından, "Hadi inelim madem acıktım ben." dedi.

"Hem 1 saattir uyanmanı bekliyorum..." 1 saat mi? niye uyandırmadın aşkım o zaman. "Çok güzel uyuyordun, bende keyfini çıkardım" dedi omzunu silkmesinin ardından dudağını ısırarak gülümsedi. Ama sen öyle yaparsan... tekrar belinden tutup kendime çektim, üstüne doğru eğilirken, dudağına uzunca bir öpücük kondurmuştum. Ardından kendimi geri çekip dudaklarım dudaklarına değerken, dayanamam diye fısıldadım. "Artık inebiliriz bence" dedi gülüp kollarımdan ayrılırken. İnelim bakalım diyerek karşılık verdim.

HAYAL'ET (G&G) TAMAMLANDI ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin