Bölüm 1: O gözler

2K 103 25
                                    

Sabahın ilk ışıkları ve İrena sabah ev arkadaşının onu azarlamasıyla uyandı.

Rosetta:İRENAAAA HADİ UYAAAAN İŞE GEÇ KALACAKSIN YİNE!!!

İrena biraz mızmızlansa da işe yine geç kalmamak için kalktı. İrena kısa bir duş aldıktan sonra üzerine beyaz bol bir t-shirt giydi altına açık mavi bir kot giydi ve kahvaltı yapmak için mutfağa gitti. Geldiğinde Rosetta çoktan yemiş yediklerini kaldırıyordu.

İrena hemen bir tost alıp kapıya doğru gitti. Çıkmadan önce Rosetta ya seslendi.

İrena:BEN KAÇTIM FELİXİN MAMASİNİ VERMEYİ UNUTMA SAKIN!!..

Rosetta:TAMAM! BEN SENİ ALMAYA GELİRİM İŞ ÇIKIŞI!

İrena:TAMAM!

İrena elindeki tostu çoktan bitirmişti ve cafe ye doğru koşmaya başlamıştı. Yolda giderken kulanda telefon üzerinde kan lekeleri olan pembe saçlı bir adamla karşılaştı. Adam telefonda konuştuğu kişiye bağırıyordu bir şeye sinirlenmişti belliki kafası ve burnu kanıyordu. İrena yaralara dalmışken üzerinde bi çift göz hissetti ve adama baktı.

Adamda ayni şekilde adama bakıyordu. İrena adamın bakışlarından dolayı biraz gerilmişti ve adama bakarak konuşmaya başladı;

İrena: ..amm bayım iyimisiniz yaralanmışsınız..

Adam:..İyiyim..


İrena biraz düşündü ve hemen bir eczaneye girip ilk yardım kiti aldı.

Adam ne olduğunu anlamadan kendini bir bankta buldu. Hiç tanımadığı bu kız onun yaralarını mı sarıyordu adam biraz şok olsada birşey demedi.

İrena işini bitirdi ve adamın suratından çekildi. Kısa bir süre bakıştık tan sonra adam kalktı teşekkür etti. İrena daha birşey diyemeden adam siyah bir arabaya bindi ve gitti. İrena donup kaldı, birkaç saniye düşündü az önce ne oldu diye. Ama işin başlamasına 15 dakika kaldığını hatırlatan alarm çalınca düşüncelerinden ayrıldı ve telefonunu eline aldı ve saate baktı. Saat 08.15 olduğunu gördü ve son hızda iş yerine doğru koştu. Son 3 dakika kala işyerine geldi.

İrena iş yeri üniformasını giydi ve cafeyi açtı. Gün İrena için çok hızlı geçti. Daha farkına varmadan saat 22.58 olmuştu bile cafenin kapanma saati gelmişti. Rosetta söylediği gibi İrenayı almaya gelmişti. İrena üzerini hemen değiştirdi ve cafeyi kapattı. Rosettayala giderken İrena cama yaslanmış sabahki adamı düşünüyordu sanki biraz tanıdık gelmişti o gözler İrenaya.

Rosetta İrenanın dalgın olduğunu fark edip neyinin olduğunu sordu.

İrena:hımm..?

Rosetta:İrena iyimisin..?

İrena:Ah-.. evet bu gün biraz yoğun geçti de..yorgunum biraz..

Rosetta:Tamam..eve gidelim biraz dinlen..

İrena:Bende öyle yapmayı planlıyorum..

——————~~°○✩○°~~———————
——————~~°○♡○°~~———————

İlk bölüm biraz kısa olsada zaman geçtikçe gelişicem şimdilik bu kadar haftada bir bölüm atmayı planlıyorum aklıma geldikçe yazıcam o yüzden ne zaman bölüm atıcağım belli değil neyse bu kadar....♡-♡

Sanzu Haruchiyo x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin