Medya linki👉 https://pin.it/6UYMi3d
Yui POV:
Bir kaç hafta sakin ve normal bir şekilde geçti. Rengoku ile arada bir buluşup bi yerlere gidiyoruz. Ne bilim sinema, park, kütüphane (kitap kurdu olduğumu bildiği için beni harika bi kitapçıya götürdü >\\\\<)
Bir gün gene dersler bitince bizim kızlarla kampüsten çıkarken Rengoku nun kapıda beklediğini gördüm.
Shinobu- Baksana Yui seninki gelmiş gene ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Yui- G-Gördük kör değiliz... Hadi görüşürüz.
Kızlara veda edip Rengoku nun yanına gittim. Bana gülümseyip selam verdi. Dostum, nasıl oluyor da her gün bi öncekinden de güzel gülümseyebiliyor..? T-Tamam iç ses sus!
Rengoku- Baksana Yui, bu hafta sonu dostum Tengen in doğum günü partisi var. Gelmek ister misin, hem seni arkadaşlarımla da tanıştırırım.
Yui- Hmm... Fena fikir değil.
2 dakka Rengoku POV:
Biraz havadan sudan konuşurken uzaktaki iki kızın Yui den bahsederek buraya baktıklarını gördüm. Duyulmayacak kadar uzakta olduklarını düşünüyorlar heralde ama ben yine de onları duyabiliyorum. Sanırım Yui nin arkadaşları. Belki Yui ye onları da getirmesini söylerim, zaten Giyuu yu da yalnızlıktan kurtaracak biri lazım hehehe
Rengoku- Baksana, şu ilerdekiler arkadaşların mı?
Yui- Evet, galiba beni bekliyorlar.
Rengoku- İstersen onları da partiye getirirsin. Bizimkilerle kaynaşırlar güzel olur.
Yui- Güzel fikir. Ama... onlara vampirleri açıklamamda bana yardım et ^^" hani kesin inanmazlar da...
Rengoku- Tabii yarım ederim!
Tekrar Yui POV:
Yardımı garantiledikten sonra vedalaşıp bizim kızların yanına gittim ve onlara doğum gününden bahsettim.
Shinobu- Neden olmasın, bi değişiklik olur. Hem enişteyi de tanırız ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mitsuri- Bence de iyi fikir.
Yui- Tamam o zaman, biz sizi alırız saatinde.
Tam çıkıp herkes kendi yoluna gidecekken Mitsuri beni durdurdu. Ama Shinobu çoktan gitmişti.
Mitsuri- Yui chan, bir şey dicektim... Shinobu chan ı vampirlerin arasına götürmek iyi bi fikir mi? Ne tepki vereceğini bilmiyoruz.
Yui- Onu ben hallederim, sen merak etme.
Mitsuri- Sen öyle diyorsan sorun yoktur, o zaman sonra görüşürüz~
Yui- Görüşürüz.
Vedalaşıp biz de ayrıldık, ben de direk eve gittim.
*Time Skip*
Hafta sonu çabucak geldi. Şöyle bi kıyafet tercih ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rengoku x Yui (Vampir AU)
VampirKimetsu no yaiba vampir AU Kyojiro 1000 yıldır aradığı ruh eşini nihayet bulur ve onun güvenini kazanmaya çalışır. Bu yolda ruh eşi olan Yui ne yapacak? Onu kabul edecek mi? Bir vampirin ruh eşi olmak zannettiği kadar basit mi? Orjinal hikaye Kimets...