14.Rész:Új fejlemények.

17 2 0
                                    

Miután megérkezett a kaja, elkezdték őrülten habzsolni ugyanis szószerint egy órát kellett várni a karjára.
Lakomájuk végeztével sétálgattak,körbenéztek,majd mikor már leszállt az éjj,felmentek egy tömbház tetejére,S megcsodálták a fényeket.
Szemük csillogott a tűzijáték vakító fényétől,egymás szemébe néztek és a gyönyörűen szikrázó fényben,fellángolt a köztük lévő tűz.
Miután megették a kaját haza mentek reader-t egy gyors kontrollra küldték.
Az orvosok pofája majd leszakadt mikor meglátták hogy reader ✨gerincröngenjén ✨
Szinte teljesen begyógyúltak a repedések.

-Khm elnézést.
Önnek van valami különleges véröröksége?
-Igen van...én vagyok...az utolsó Ackerman a családomból.
-Azta!Egy Ackerman?
Nem csoda hogy ilyen gyorsan begyógyúlt.
-És mennyire szabad mozognia?
-Hát igazából már teljesen jól van.
-És táncolhat esetleg?
-Igen.
-Köszönjük szépen.

Elmentek átöltözni,és mikor Bakugou meglátta reader-en a ruhát szinte azonnal elpirult.

-Gyönyörű vagy!😳
-Köszi,de te sem panaszkodhatunk.
És mégis milyen lesz ez a bál vagy mi?
-Állarcos.A néphagyomány szerint téli időszak végén ki tart bált elvonul a hideg kabát vagy mi a fasz...ne kérdezd én sem értem.
-Na mindegy,megyünk?
-induljunk.
Várj!A biztonság kedvéért."megragadja a kardot"
-Biztos akarod?
-Nem tudhatjuk...és nem akarok még egy fatális hibát követni.
-kettőt rakj,kell nekem is.

Mikor odaértek egy csodálatos báltermbe mentek.
Elindult egy lassúzós zene.

-Szabad egy táncra hölgyem?
-Jézus hagyd abba!Csak táncolunk,nincs baj csak ez nem a megszokott viselkedésed.
-Akkor igen vagy nem?
-Igen szabad te hülye.

-Szeretlek reader de nemtudom hogy mit tegyek,mivel nyerhetem el jobban a szíved?-Mar így is elnyerted,nem tudod ennél jobban

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

-Szeretlek reader de nemtudom hogy mit tegyek,mivel nyerhetem el jobban a szíved?
-Mar így is elnyerted,nem tudod ennél jobban.
-Készüljünk fel hogy a tánc után valaki beront és tönkre akarja tenni a bált.
-De nem biztos,miért vészmadárkodsz?
-Ez a megérzésem és a megérzéseim sosem tévedtek eddig.
Van a ruhád alatt a felszerelés ugye?
-igen van.
-Jó,már csak az USBkábelfülü-éknek kéne szólni.
-Lassúzunk oda,és elmondom neki.

"Oda slisszoltak"
-Jirou!
-Szia Reader!Mi az?
-Az kapitánynak rossz érzése van,legyenek készenlétben a kardok.
-értettem!

"Vége lett a számnak"

Szokatlan nagy volt a csend ahhoz képest hogy tömeg volt.
Majd abban a pillanatban...betört egy ablak és azzal együtt egy nagy sikoly ütötte fel a fejét.
Azonnal követtük az ünneplőt és kalózruhára váltottunk.

-Úristen!Ezek...kalózok!!!
-Mindenki meneküljön!

-TUDTAM HOGY AZOK A KIBASZOTT MEGÉRZÉSEK NEM CSALNAK!!!
-Uram!Ez nem Mészáros Stain?
-De,Cápafog,Pikachu!Fedezzetek!
Ürlény,USBfül!Segítsetek a kimenekíteni mindenkit az épületből!Jelenleg mindenki aki itt van az túsz.
-És én!?
-Te most reader velem támadsz!
-Értettem!
-Elöllem nincs menekvés!
Holmi pitiáner kalózok nem állítanak meg!
Elviszem a hercegnő pénz örökségét és húzom innen!
-Azt majd meglátjuk Stain!

Reader elkezdett rohanni feléje és megvágta jobb karját annyira hogy csak a balt tudja használni.
Bakugou mögé suhant majd levágta a bal lábát.

-Na most mihez kezdesz?
-Ki mondta hogy tehetetlen lennék?

Majd abban a pillanatban valami drogszerű inekciót beleszúrt bal vállába.
Szörnyeteggé vált,fogai akkorák voltak mint egy cápáé,karmai nőttek mint egy oroszlánnak,mérete elérte a 10métert is.
Teste mint a gorillának,Lábai mint a sólyomnak,feje mint egy farkasé.
Egyszóval...szörnyeteg.
A sátán nem teremt ilyen szörnyet mint ő.
Akkor és ott,azt hittem lefagyok a félelemtől...
Bakugou elkezdett felé futni levágta mindkét karját.
A fejét szétdarabolta cafatokra.
Gyomrát felvágta,szívét átszúrta.
Egyszerűen gyomorforgató szag és látvány volt,de lenyűgöző...

-Reader!
-Igen?
-Ezt fogd meg!
Ez az a drog amit használt van ebből több is van,de ezt vidd a laborba.Kivizsgálom mi is ez pontosan.
Mi lehet ez,hogy ilyen szörnyeteget csinál egy emberből milyen anyagokból áll?
Tele van kérdésekkel ez a cucc.

Miközben Reader elvitte a hajó laboratóriumába, bakugou eltüntette a szörny maradványait.
Mikor mindenki visszatért a hajóra bakugou egyből elvonult a laborba munkálkodni.

-Ez nem lehet igaz...ebben a drogban benne van...reader DNS-e...de mégis hogyan meg miért?
Az állati DNS-nek köze nincs egy emberéhez akkor...BASSZAMEG!!

Bakugou szó nélkül rohant el a hajóról a maradványokhoz de már nem volt ott.

-Elmenekült volna?
Most nem ez a lényeg,beszélnem kell Kirishimáékkal a droggal kapcsolatban.

Miután visszatért a hajóra bakugou azután megragadta a két eggyügyüt és berántotta az irodába.

-Mi ennyire fontos Bakugou?
-Az hogy az a deogg amit megvizsgáltam...az analizátor kimutatta Reader DNS-ét és valószínűleg regenerálódott a szörny,mert Reader vére nem csak magát tudja meggyógyítani hanem másokat is,ezért értékes az Ackerman vér,ezért vadászik mindenki Readerre.
-Mit értessz ezalatt.
-Azt hogy Readerre vadászik a szörny is aki igazából Stain,azt is meg tudtam hogy a drog hatása nem örökkévaló,ugyanis 4 óra múlva elmúlik.
Azért kell neki reader vére hogy egy olyan drogot fejleszen ki ami felerősítí az embert,és legyőzhetetlené teszi 4 órára.

ÉÉÉÉS lezárnak itt a részt.
Köszönöm hogyha elolvastad,ha tetszett légyszi dobj meg egy voite-al.
Vajon mi lesz a következő részben?
Újra visszajön a szörny,vagy meghátrál?
Következő rész:Hogyan tovább?
Az kiderül a fel a fedélzetre következő részében.
Sziasztok!❤️

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Mar 14, 2022 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Fel a fedélzetre!!!   (Baku X Reader)SZÜNETEL!Место, где живут истории. Откройте их для себя