Csak szép...

355 15 3
                                    

A mai napom nagyon jól kezdődött.Ma megyünk Bombival nyaralni, de ugye Bóna Zsombornál a pakolás nem egy órácska szokott lenni.Éppen a hajvasalóm próbáltam valahogy bele legózni a bőröndömbe.Amikor Zsombi a nappaliból ordított.
-Liliii!Képzeld Giorgio is épp Olaszországban van a családdal.
-Igen hallottam küldött egy jó pár képet.
-Akkor te ilyen szerencsés vagy?
-Miért?
-Giorgio nekünk nem küld Olaszországról képet.
-Hát figyu ez van én a barátnője vagyok ti pedig a barátai szerintem van egy kis különbség.
-Értettem.
-Szerintem inkább pakolj.
-Oké megyek már megyek.

Pontban 11:00 mutatta a telefonom képernyője mikor oda néztem.Kicsit sietni kezdtem mert azt tudni kell, hogy ha reptérre megyünk mi mindig késünk. Zsoma állított be a szobámba egy bőrönddel.
-Kész vagyok kedves testvérem!Jelentette ki majd megütögette a vállát.
-Oké akkor szólj Teri néninek, hogy majd el ne felejtsen adni enni masninak.
-Nyugalom a macskádnak lesz mit ennie és a növényeidnek se lesz semmi baja.
-Oké oké csak először megyek úgy külföldre, hogy nem Anyuék vigyáznak Masnira.

Egy fél óra múlva elindultunk a reptérre mikor oda értünk elintéztük amit kellet és küldtem egy snap-et Giorgio-nak meg Boginak.Felszállt a gép én Zsomával beszélgettem mert utálom a magasságot.
-És várod már, hogy strandolhass?
-Tudod, hogy szeretem a vizet de kismértékben.
-Jó ez igaz.
Hamar eltellik az idő ha az ember élvezi a társaságot így sikeresen landoltunk.Gyorsan elvettük a bőröndjeinket majd mikor taxit kezdtem volna hívni Paolo szaladt oda hozzám majd átölelt.
-Jajj de hiányoztál.
-Paolo egy hete nincs, hogy találkoztunk.
-De akkor is!Majd szépen lassan elengedett Paolo és Giorgio ölelt meg.
-Sziooo!Öleltem át szorosan.
-Szioo milyen volt az út?
-Tudod, hogy nem szeretek repülőn ülni.
-Tudom.Majd lassan megcsókolt.

Bepakoltak a fiúk a kocsiba engem hátul összezártak Paolo-val és hát az őszintét megvallva hogyha minket összezárnak annak sosincs jó vége.Olyanokat derültünk, hogy azt még a szomszéd kocsiban is hallották. Amikor megérkeztünk a szállásunkra szépen bepakoltunk.(Senki ne kérdezze, hogy lehet valahova szépen bepakolni)
-Na akkor minden is megvan én indulok és lezuhanyozok.
-Oké menjél.
————Zsombor szemszöge————-
Giorgio jól tudta, hogy először járunk Lilivel Olaszországban így konkrétan recepcióst játszott.
-Szóval ha valami kell szóljatok nyugodtan, itt van Paolo száma is ha nem érnétek el engem.
-Dzsordzsi te is nyaralsz nem recepciós vagy.
-Oké, oké.

——————Lili szemszöge——————
Igazából most kicsit ugrunk az időben.Már egy hete volt a nyaralás nagyon jól
szórakoztunk.Éppen a próba terem felé tartok Péntekenként sütök muffint a fiúknak így mindig jobban megy a próba.Vagyis hát ezt állítja Barni. Zuhog az eső így a kocsimmal megyek.Mikor oda értem éppen Ati szívott egy száll cigarettát.

-Szia Lili!
-Szia Ati majd gyere mert hoztam muffint.
-Oké!Bementem és mint mindig köszönök meg lepakolok.
-Mit hoztál ma Lili? Kérdezte Peti a kanapéra leülve.
-Muffint mint mindig.
-Az a legjobb! Ült le mellém Barni majd a másik oldalamon Giorgio termett és mint ahogy szokott lenni leültek a fiúk és Petitől kaptam egy teát.

-Én lassan indulok mert ma még át jön Bogi és van még pár dolgom addig.
-Oksi szia.Köszönt mindenki majd Giorgio megfogta a karomat és vissza húzott.
-Muszáj már menned?
-Igen de majd ma még hívlak.Majd beletúrtam a hajába.Beültem a kocsiba majd indultam is haza.

————————-———————
Hát ez lenne az első fejezet nem tudtam eldönteni, hogy írjak-e könyvet de már hiányzott.Tudjátok ez olyan mikor valaki nekiáll sorozatot nézni és addig nem hagyja abba ameddig nem unja meg. Na jó éjszakát/napot.<3

Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now