Hazafelé tartva alig láttam ki a kocsiból ezután nem emlékszem sokra szerintem elvesztettem az eszméletem.Mikor felkeltem egy fehér szobában ébredtem valakinek a hangját hallottam egy orvosé volt.
--------------Zsombi szemszöge----------
Miután elment Lili 15 perc nem telt bele egy idegen számról hívtak hirtelen nem értettem.
-Egy perc és jövök csak ezt felveszem.Mondtam a fiúknak majd felvettem.
-Jó napot! Maga Bóna Zsombor?
-Igen én vagyok miért?
-Tudja a testvér Liliána még nem vizsgáltuk ki de autó balesetet szenvedett a kórházban van ha jól látom épp most ébredezik.
-Máris indulok.
Letettem majd már szedtem is a cuccom a fiúkon látszott, hogy nem értik miért pakolok de elmondtam nekik.
-És ez van Lilivel.Fejeztem be a mesélést.
-Oké akkor én megyek veled.Mondta Giorgio és ő is pakolni kezdett a többiek azt mondták,hogy nekik még van egy kis dolguk így ők maradtak.Mi Gyurival indultunk is a kórházba.Mikor indultunk egy nővérhez mentünk és már kérdeztük is, hogy hol van Lili.
-Bocsánat de ha nem család tagok akkor nem mehetnek be hozzá.
-A testvére vagyok.
-Én is.Jelentette ki Giorgio.
-Rendben be mehetnek de 10 percnél tovább nem maradhatnak nehogy felzaklassák.
-Köszönjük.
Bementünk, majd Lilihez fordultunk, hogy mi történt vele.
-Hát igazából nem emlékszem semmire se.Felelt a kérdésünkre.
-Jajj Lili nagyon megijesztett minket Zsoma amikor hold sápadtan pakolni kezdett.Mondta Gyuri majd megcsókolt amit személy szerint nem értett Lili.
-Hogy ijesztett meg titeket belőled egy van nem?És miért csókoltál meg?Tette fel egymás után a kérdéseket.Eközben benyitott az orvos és amikor válaszolni akart Gyuri akkor megfogta a vállát és kihúzta.
Mi maradtunk Lilivel eléggé értetlenül nézett rám és ha nem rám nézett akkor az ablakon nézett kifele.
-Bombi miért csókolt meg Giorgio?
-Ezt az orvostól kérdezd, hogy mért húzta ki.
-És hol van Paolo?Amikor kórházban vagyok ő te és Giorgio szokott lenni az első de most nincs itt.
-Hát ő most nem tudott jönni sőt inkább úgymond nem is szóltam neki.
-De miért nem?
-Mert nagyon siettünk.
Nekem mennem kellet így gyorsan köszöntem Lilinek majd indultam ki a kórházból kihúztam Gyurit is mert magától nem jött volna.Beültünk a kocsiba Gyuri lefagyva ült és csak nézett ki az ablakon a vállát ráztam meg nem figyelt.
-Giorgio mi a baj?Giorgio?GIORGIO!!Ordítottam rá mert nem figyelt.
-Miaz?
-Mi van Lilivel?
-Az orvos azt mondta, hogy még nem vizsgálták ki de amnéziára tippel mert hallotta a beszélgetést.-Szuper még valami jó hír?
-Biztos, hogy több mint három év elfelejtett időről van szó.
-Még jobb.Ezután haza vittem Giorgio-t és én is haza mentem.Ledőltem az ágyamra és sírni kezdtem majd később bele is aludtam.02:31 mutatta az éjjeli szekrényen az órám.A telefonomért nyúltam gondoltam megnézem küldtek-e valamit Lili állapotáról. Giorgio hívott engem fel és Bogi. Giorgio éppen egy perce Bogi negyed órája.Vissza hívtam őket, először Giorgio-t.
-Szia!Köszöntem bele a telefonba kómásan.
-Szia, szóltam Paolo-nak, hogy mi történt Lilivel.
-És mit mondott rá?
-Nem tudott mit mondani és elment itthonról.
-Az nem jó majd hívj ha van valami.Letettem majd Bogit hívtam vissza.
-Szia nem találtam senkit nálatok.
-Igen a kórházban voltunk.
-Miért is?
-Lilinek az emlékezete úgymond "kitörlődött" több mint 3 évre vissza menőleg.
-Hajj basszus!Kiáltott a telefonba Bogi.
-Mi a baj Bogi?
-Semmi érdekes nekem mennem kell.Szia. Majd letette.Kikeltem az ágyból és átmentem Lili pár plüsséért.Mivel, hogy rajtam és a macskán kívül nincs más itthon és ez így elég magányos.Masni nem találta a helyét Lili szobájában a párnáján vagy a takaróján fetrengett.Felvettem az ölembe és át vittem a szobámba. Lilinek nincs túl sok plüsse csak egy Gyuritól kapott Maci meg Anyuéktól kapott 1-2 kutya plüsse.Megpróbáltam elaludni de nem sikerült így kerestem valamit Netflixen.Egy óra elteltével be aludtam. 6:30 Néztem rá az órámra már biztos, hogy nem fogok tudni vissza aludni. Így főztem egy kávét és csináltam egy szendvicset.Felvillant a telefonom mikor ránéztem Lili volt az.
Bóna Lili:Szioo Bombi hoztok nasit és vizet?
Bóna Zsombi:Igen persze délután négykor megfelel?
Bóna Lili:Igen na szia meghozták a reggelim.
Bóna Zsombi:Szua.
A teraszra kiülve eszegettem a szendvicsem amikor hívott az orvos amúgy azóta már rég elmentettem a számát.
-Jó reggelt kívánok ma fogjuk Liliánát kivizsgálni. Többen biztosak a munka társaim közül abban, hogy sérült a hosszú távú memóriája.
-Értem...Remélem nem probléma ha az egyik barátommal bevisszük Lili cuccait.
-Jajj nem baj de lenne még valami arról lenne szó, hogy ha abba a tudatba szeretnék visszahozni Liliánát amilyen volt akkor ezt ne úgy tegyék, hogy ledarálják hanem szép lassan.
-Köszönöm szépen.Letettem a telefont majd elővettem Lili táskáját ahogy ő mondja: Mindig kész táska.Szerinte ez a legjobb megoldás mert ha valahova gyorsan elkéne utazni akkor nem kell pakolgatni hanem csak elővenni.Most a csoportba kezdtek jönni az üzenetek.
Gaál Peti:Hogy van Lili?
Fekete Giorgio:Ha szak szavakkal akarunk fogalmazni sérült a hosszú távú memóriája.
Héra Barni: Az szar...
Kun Bálint:Tudom, hogy Paolo Lili legjobb barátja most mit csinál?
Fekete Giorgio:Tegnap óta nem hallottunk róla semmit:(——————-Lili szemszöge—————
07:30 mutatta az óra mikor felnéztem a sorozatnézésből.Majd kopogtattak egy nővér volt az.
-Lili látogatód van.
-Kicsoda?
-Fekete Paolo.
-Nyugodtan jöhet felőlem.Paolo bejött és egyből leült az ágyra majd megölelt.Néztük egymást egy ideig majd közelebb húztam magamhoz és mégegyszer megöleltem.
-Jajj Lili hiányoztál.
-Te is Paolo.
-Képzeld amikor megtudtam, hogy kórházban vagy eljöttem ide és itt vártam addig ameddig be nem engedtek.Mosolygott rám majd én is rá.Beszélgettünk még egy kicsit aztán ki lettem hívva vagyis hát egy nővérke tolt ki mert eltörtem a lábam is.Mind eközben rájött a nővér, hogy rossz helyre mentünk de így legalább tudtam ismerkedni.
-És hogy hívnak?Kérdeztem majd rámosolyogtam kedvesen.
-Kamilla téged?
-Lili.
-És megtudhatom-e, hogy együtt vagy ezzel a Paolo fiúval?
-Csak a legjobb barátom.Semmi több.
-Oké és rossz szobatárs nélkül lenni?
-Nem, annyira szeretek sorozatot nézni tegnap meg úgy aludtam el, hogy a várost néztem.
-Hát akkor meg elvagy.Ha nagyon unatkozol szívesen bemegyek hozzád de csak akkor ha nincsen dolgom.
-Rendben köszönöm.Fél perc nem telt bele oda értünk a teremhez így bementünk és vizsgálni kezdtek az orvosok.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Itt a második rész minden szerdán és vasárnap lesz rész remélem ez így megfelel.Amúgy ha valaki kérdezi miért pont a memória problémát választottam az azért van mert a nagymamám-nak rossz a memóriája és ezért.Jó napot/éjszakát.<3
YOU ARE READING
Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)
FanfictionBóna Lili egy 18 éves lány mindene megvan ami neki kell de egy tragédia miatt olyasmi történik ami miatt minden emlékét újra kell gyártania.Még továbbra is szánalmas a helyes írásom úgyhogy bocsi.❤️ !A történet kitalált!