1-WİNTER FALLS

19 3 4
                                    

Hava soğuktu heryer beyaza bürünmüştü.Dışarıda tatlı bir telaş vardı,kimisi yeni yıl için hazırlıklar yaparken kimisi bu soğuk havadan kaçmaya çalışıyordu. Dükkanların önündeki renkli led ışıklar ve süslenmiş çam ağaçları daha çok heyecanlandırıyordu

Dışarıda çocuklar kar topu oynayıp kardan adamlar yapıyorlardı çocuklara göre kışın en eğlenceli yanıydı.  En görkemli dükkan caddenin merkezinde bulunan sarang pastanesiydi.Büyük camları dışarıdaki manzarayı çok net gösteriyordu.Dükkana girdiğinizde burnunuza direk güzel kahve kokuları geliyordu               her masanın başında duvara sabitlenmiş küçük kitaplıklar vardı açık kahve tonlarındaki duvarlara uyumlu olan beyaz masalar daha şık bir görüntü katıyordu ,içerisi dışarıda yağan kara inat sıcaktı tam ortada bulunan büyük çam ağacı süslenmiş renkli led ışıklarla "Welcome to 2020"yazıyordu.Tam anlamıyla bu dükkan kışı anımsatıyordu.Fırından yeni çıkmış çöreklerin kokusunu alan bu dükkana geliyordu.              Dükkan çalışanlarıda çok güleryüzlüydü.

Ancak bu neşeli ortama zıt olan bir kişi vardı.Hana bugün sevgilisiyle tartışmıştı ve ayrılmışlardı aslında tartışcaklarını tahmin ediyordu ama ayrılacaklarını asla düşünmemişti.Onu gerçekten çok seviyordu iki yıldır çıkıyorlardı küçük tartışmaları hep olmuştu   çiftler arasında böyle şeyler olurdu.Hana etrafına baktı herkez mutluyken neden o üzgündü kimsenin derdi yokmuydu yoksa herkez yüzüne sahte maskelerinimi geçirmişti.Herkez yeni yıla kimle gireceğini konuşuyordu kimi arkadaşıyla ,kimi ailesiyle,kimide sevgilisiyle. hana eğer bir sevgilisi hala olsaydı onunla giricekti 2020'ye ama maalesef yoktu.İnternette okuduğu bir yazı aklına geldi 'yeni yıla kimle girersen bir ömür onunla olursun' bu doğru muydu? Eğer doğruysa hana erkek arkadaşıyla yeni yıla girmek istiyordu bir ömür onunla olabilmek için. Yarın yeni yıla gireceklerdi umarım dedi hana umarım 2020 çok güzel bir yıl olur.







YENİ Bİ KİTAP YAZMAYA BAŞLADIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ 


WİNTER FALLSWhere stories live. Discover now