iugin pov
iugin era în biroul din fnaf 1, acesta părea foarte pliptisit precum stătea pe camere și aștepta să ii i se incarce telefonul. deodată atenția lui a fost distrasa de o notificare audibilă pe notepadul pulii unde își are chestia cu camere. deschizând chestia aia, se trezeste pe o pagina de Chrome care probabil e virusata.
—"ce dracu e asta." se întreabă iugin precum aceasta e redirecționat. acesta vrea să iasă imediat, dar vede că se deschide camera de web. acolo e un anunț."un nou nightguard se va alătura începând de mâine.
ea va păzi ziua în timp ce celălalt nightguard pazaste noaptea.informații suplimentare
nume: (yn) (ln)
varsta: 19 de ani
sex: feminin
ea va păzi între 16 și 00."—"o uau, fix o colega îmi mai lipsea, dar e bine că nu mă întâlnesc cu ea decât pe când intru." zice Eugen, știind că e antisocial.
—"COLEGA?" se aud doua voci din spate, șocat, iugin se uită și îi vede pe baby și Springtrap
—"COAIE DOAR NU CREZI CA STAU CU DEBILA AIA ZIUA POATE MĂ FUTE." zice springy.
—"CA TE FUTE CA NU, AIA E PROBLEMA TA, LA MINE E CA DACA IL FUTE PE IUGIN????" zice baby nervoasa și se uită la iugin
—"LASA CĂ PE EUGEN IL FUT ȘI GORILELE NU DAU FETELE LA EL."
—"... acum că mă gândesc ka tine numai muștele dau la cat de putrefact ești"—"POTOL YOURSELF." zice iugin "nici nu mă întâlnesc cu ea decât la început."
—"SI CE DACA IUGINE EU STAU CU EA TOARA ZIUA."
—"hai totuși să o întâlnim mâine. paote nu e așa rea." zice iugin calm
—"hmmm... ok, hai că pentru tine o fac iugin" baby zâmbeșteA DOUA ZI
yn pov
mam schimbat să vin la lucru, tocmai azi e prima zi.. și am atâtea emoții!! mă pregătesc rapid să iau tramvaiul că nu am bani de mașină.. of of, ce nașpa e să stai lângă Craiova
precum intru in piterie, totul pare lipsit de viață, dar rămân calmă și mă plimb prin jur. locul nu e deschis încă, dar urneaza in curând! precum intru într-o cameră cu un geam, vad un tânăr drăguț, cam de vârsta mea cu ceas la mana și cu o musculatura mare. uau... e un așa giga chad!
mă uit prin jur puțin după intru la el.
—"buna, presupun că lucrezi aici cu mine, nu?" il întreb eu pe domn.
acesta se uită puțin la mine și zâmbește slab.
—"ah, da. mă numesc iugin, de obicei nu lucrez așa mult, dar am venit mai repede să îmi întâlnesc noua colegă. dacă ai nevoie de ajutor să-mi spui."
—"(nume). dar mersi mult."
—"știi, e ușor de muncă, pe momebt tot ce trebuie sa faci e sa stai pe camere, însă te mai poți plimba din când în când, problema e că.. am un mic prieten cam misogin."—"vorbind de curve." zice un iepure mort de beat de după sticla. mă face nervoasă, cum își permite!
lângă el stă o fată cu parul roșcat prins în 2 cozi.
—"taci și nu mai fa femeile curve că mai mult te descrii" spune ea nervoasa.
—"degeaba zici că așa am întâlnito pe mata."
—"GATA CU CEARTA " zice iugin. "haideți înăuntru."
iepurele bocit vine in fata împreună cu fata cu oar roșcat—"(name), El e Springtrap." zice iugin arătând spre iepure. "ea e baby." spune el
—"aww, ce dragalasanie de fata!" spune baby fericita. "incantata.... nul lua în seamă pe Springtrap. e un debil."
—"mda numi pasa nu mă intere. mă duc să mă uit la filme cu porno" zice Springtrap și pleaca
CITEȘTI
SPRINGTRAP X READER SMUT IN ROMABA
Poetry* ACCTIUNEA SE PETRECE IN UNIVERSUL LUI IUGIN CEL MISIUGIN (😂scuze) INTRE CARE Y/N SE MUTA IN PIZDERIE SI PULA KEA SMUTUL E MAI INCOLO important: povestea e o parodie, o să fie scene cringe dar alea o să fie intenționate pentru a-i da puțin spice p...