Am încercat să renunț la ZAHĂR

1 0 0
                                    

După cum poți observă, titlul capitolului este continuarea de la titlul cărți:
"Era o zi normală, dar.."
"Am încercat să renunț la ZAHĂR"
_______________________________________
Abrevieri

_______________________________________
Instragram

tot_ce_i_plictisitor
_______________________________________
Punem accentul pe "am încercat".

De ce "am încercat"?

Păi...

Da...

Am început ziua cu așteptări foarte mari, să stau o lună fără zahăr.

Am început ziua super bine, am învățat o nouă strofă din "What else can i do?" - Encanto

În caz că nu știți "Encanto" este un film animat de la Disney. Puteți să îl cautați.

DA! Mă uit la desene animate, care e problema voatră? ;)

Am început să cânt la chitara de câteva săptămâni, dar chitara e în casă de vreo 4 ani, mi-a luat cam mult, ce-i drept, dar..

Mai bine mai târziu decât niciodată!

Am dreptate?

Mai bine te apuci și înveți pentru BAC cu o lună înainte decât niciodată. ;)

Și mai multă dreptate!

Revenim, am avut de stat 1 zi fără zahar.

Colegele mele au mers la școală fiind practic ultima zi de școală pentru o oră de biologie la care nu au făcut nimic,

Extraordinar, nu?

Să faci naveta pentru o oră.

Extraordinar.

Revenim, pornind de la premisa "What else can i do?" am întrat în sevraj.

După 4 ore de la începerea provocării simțeam că nu mai pot, am luat niște pere să mănânc.

După 6 ore de la începerea provocării simțeam că nu mai pot, aveam niște jeleuri pe masă, dar am zis: Nu, nu le mănânc.

După 8 ore de la începerea provocării simțeam că mai pot, dar apoi a venit mama și mi-a luat jeleurile din mână, deja mâncasem jumatate din ele.

Putem zice ca această provocare a fost un real succes.

Mama de fapt nu venise să îmi ia punga cu jeleuri, ci să îmi dea nisțe prăjituri, pe care eu le-am mâncat pentru a sărbătorii această zi în care nu am mâncat deloc.

Din 24h cât am zis că rezist am rezistat 14, pardon, 8, pardon, 6, pardon, nu am rezistat.

_______________________________________
Am făcut această secvență pentru a înțelege cât de ușor este să renunțăm la ceea ce ne propunem.
_______________________________________
Fie că ți-a plăcut sau nu, aștept un feedback din partea ta în comentarii.
_______________________________________
Urmatorul capitol:

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 13, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Era o zi normală, dar...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum