''Gel yanıma otur Josie.'' Keelin yanına çağırdı. "Hope karşına oturacak."
Hope ve Josie başlarını salladılar ve isteksizce ellerini bırakıp yerlerine oturdular.
Hope, Freya'nın yanına oturdu ve patlamayı bekleyen bir yanardağ gibi görünen Rebekah'ya baktı.
Hope bu bakışı çok iyi biliyordu.
En genç Mikaelson, kendinden çok emin olmasından ve yeni ilişkisine karşı bu olumsuz tepkiyi görmekten nefret etti.
Rebekah bir LGBTQ müttefiki olabilirdi, ancak Hope'la flört edenlerden yana değildi. Hope, Josie'nin bu düşmanlıkla yemeğe oturmasına izin vermeyecekti.
"Benimle özel olarak konuşmak ister misin?" Hope, Rebekah'ya sordu.
Buna karşılık, Rebekah elini masaya vurarak masadaki herkesi şok etti.
"Ah, hayır burada konuşacağım!"
"Hala, bunu daha sonra yapamaz mıyız?" Hope gerildi. Bu hiç de iyi görünmüyordu ve Josie'nin yaklaşan çılgın bir Rebekah draması yaşamasını istemiyordu.
Ancak Rebekah, Hope'la özel bir hesaplaşmaya pek aldırmıyor gibi görünüyordu.
"Biliyor musun, seni kendi kızım gibi seviyorum ama sen bunu mu yapıyorsun?!" Rebekah, Hope'a çok kızmıştı. "Bunca zaman sana güvendim. Empati kuruyorum! Kocanın ölümünün yasını tutmak ve hayatına devam etmen için zamana ihtiyacın vardı ve ben de istediğin yerden esnek bir şekilde çalışmana izin verdim ama sen ne yaptın? Bu zamanı inatla bu sağlıksız görevle mi değerlendirdin? Ve sonunda kocanın sevgilisiyle mi çıktın?! Sen deli misin?!"
"Ben-"
"Hayır! Daha bitirmedim! Hayatına devam edip yeni biriyle çıkmana razıyım, özellikle de rahmetli kocan zaten aldatıcı bir eşekken. Herhangi biriyle çıkabilirsin. Erkek ya da kadın umurumda değil. Ama neden o?! Kocanı becerdi! Beş kahrolası yıldır evli olduğunu bilerek! Ve şimdi ondan çocuğu olacak!"
"Bunun artık ne önemi var?! O öldü!" Hope ellerini masaya vurarak bağırdı.
"Ve eğer ölmeseydi?! Bu kadını bağrına mı basacaktın?" Rebekah meydan okudu.
Yine kahrolası 'Eğerler' Hope'un bir hatırlatmaya ihtiyacı yoktu. Ama inatçılığı üstün geldi.
"Evet! Ve onu kocamdan çalardım!!" Hope ağlıyordu, gözyaşları öfkeyle dökülüyordu.
"Hope.." Josie endişeyle şu anda duygusal bir çöküntü yaşıyor gibi görünen Hope'a ulaşmaya çalıştı.
Ama Hope, Josie'nin masanın üzerinden uzanan elini tutmadı. Ellerini ağlamaklı yüzüne gömdü.
"Ne dediğinin farkında mısın?" Rebekah'nın sesi şimdi daha sakindi. "Yardıma ihtiyacın var, Hope. Ruhsal müdahaleye ihtiyacın var çünkü bu normal değil."
"Beka, yeter!" Freya, ağlayan yeğenini kollarına alırken ablasını uyardı, "Tamam" diye yumuşak mırıltılarla yeğenini teselli etmeye çalışıyordu. Hope acı içinde daha fazla gözyaşı döküyordu.
Josie buna daha fazla dayanamadı.
Hope'un bu şekilde yıkıldığını görmek onu da kötü etkiledi.
O da acıyı hissediyordu ve bunlar tümüyle... onun suçu.
Bütün bunlara en başta o sebep oldu çünkü Hope'un kocasıyla bir ilişkisi vardı.
Hope bunu hak etmiyordu.
"Üzgünüm." Josie ayağa kalktı. "Bunun sebebi benim, bu yüzden yapılacak tek bir şey var. Gideceğim... Ailenize girip aranızı mahvettiğim için üzgünüm. Şimdi izninizle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişi Ateşe Ver - Hosie (GirlxGirl)
Ficción GeneralKocası Ryan'ın ölümüyle sarsılan Hope, kocasının Josie adında başka bir kadınla ilişkisi olduğunu öğrenir. Hope, ölümünün yasını tutmasının yanı sıra ihanetinin acısıyla da baş etmek zorunda kalır. Yoğun bir merakla, ikili hayatının nasıl başladığın...