פרק 16

1.8K 132 5
                                    

הפרק הבא זה הפרק האחרון, הוא יעלה בערך בעוד שבוע.
לא לשכוח להצביע ולהגיב!!!

***
עבר שבוע. שבוע שבו ישבתי בבית ולא עשיתי כלום.
לא הלכתי לבית הספר, בריאנה השלימה לי חלק מהדברים אבל לא באמת התאמצתי ללמוד.
טיילר ניסה להוציא אותי מהחדר, אבל אני אמרתי שאני חולה ואחרי יומיים הוא התייאש והפסיק להציק לי.
הפסקתי לאכול, אני לא רואה בזה טעם.

אבל היום אני הולכת לבית הספר. אני חייבת, משהו בפנים אומר לי שאני צריכה להתמודד עם זה.

בריאנה הגיעה לאסוף אותי, וכשנכנסנו לבית הספר התפצלנו כל אחת לכיתה שלה.

עכשו אני יושבת בשיעור האחרון להיום, שיעור מתמטיקה, ואני ממש מתאמצת לא להירדם.
הארי עבר לשבת ליד ג׳ייסון, אז אני יושבת לבד עכשו.

אני מתחילה להעתיק מהלוח כשמישהו מעיף עליי פתק מקומט, אני פותחת אותו ובפנים כתובות צמד מילים מוזר: ״שודדת עריסות״.

אני לא מבינה למה זרקו עליי את זה, מעיפה את זה על הריצפה וממשיכה להעתיק.

בהפסקה כולם מסתכלים עליי מוזר, וההתלחששויות לא מפסיקות לרגע. מישהו דוחף אותי ואני נופלת על הריצפה, כולם צוחקים.
למזלי בריאנה מגיעה ועוזרת לי לאסוף את הציוד, היא גם צועקת על כולם שיתקדמו והם מקשיבים לה. מישהי הפכה לקשוחה.

״מה הולך פה בריאנה?״ אני שואלת כשאנחנו יוצאות משער בית הספר ״כולם מסתכלים עליי מוזר ו.. איזה מישהו זרק עליי פתק עם המילים ׳שודדת עריסות׳ ולעזאזל אין לי מושג מה זה!״

״את לא... את לא יודעת?״ היא עוצרת מללכת כשאנחנו מול המכונית שלה.

״מה קורה בריאנה?״

״הפיצו שמועות... אני די בטוחה שהארי וג׳ייסון התחילו עם זה...״

״אילו שמועות?״ אני מתחילה להלחץ כשהיא עוצרת.

״ש..שהיית עם איזה תלמיד בכיתה ט׳ ו... טוב אני מניחה שהבנת״

״מה לעזאזל מאיפה הביאו את זה? ולמה כולם מאמינים לזה?״

״התלמיד הזה... הוא אמר שזה נכון לפני שהוא עזב את הבית ספר לפני ארבע ימים...״

״אני סיימתי עם הבית ספר הזה״ אני אומרת בכעס ומתחילה ללכת משם.

״מאלין חכי אני אסיע אותך!״ בריאנה קוראת מאחוריי.

״זה בסדר אני אוהבת ללכת ברגל!״ אני קוראת וממשיכה ללכת, יכולה לדמיין את הבעת הפנים המיואשת של בריאנה.

כשאני מגיעה לקצה הרחוב שלי אני רואה את הארי יוצא מהמכונית שלו, ובאותו רגע אני רצה כמו שלא רצתי בחיים.

אני מגיעה לשער בדיוק אחרי שהוא נכנס, נכנסת גם וסוגרת את השער בטריקה.

״רק אל תשברי את השער״ אני שומעת את הלעג בקולו.

״למה עשית את זה הארי?״

״את מה?״ הוא מעמיד פני תמים ומשלב ידעו על חזהו.

״השמועות האלו״ אני משיבה באדישות ״אני לא מכירה אף אחד מכיתה ט׳ ״

״אני לא אגיד שעשיתי את זה, אבל אני אמרתי לך שכדאי לך להיזהר״

***
אני יודעת שזה קצר מצטערת אל תכעסו עליייייי

I Hate The New Boy - Harry Styles Fanfic (Book 1)Where stories live. Discover now