Chain aşırı öfkeliydi ve sessizliğini bozması gerektiğini biliyordu .
Till'in arabasını aldı ve yavaşça hastaneden uzaklaşmaya başladı , o bir ateistti ama tanrıya inanmamasının sebebi yokluğu değil verdiği lanetti,
_____________________________________________________________________________
Çok eski zamanlarda insanların iki hayat yaşadığına inanılırdı , Babam evrenin ve kardeşlerim yaratıcısıydı , Beni çok severdi onunla zaman geçirmeyi çok severdim ,
Diğer kardeşlerim babamla beni çok kıskanırdı çünkü Mikael ve Cebreal den çok Azazel veya Ebreal den çok beni severdi ben ilk yaratılan melektim Satan ama babam bize kötü duyguları yasaklamıştı , "Çocuklarım size verebileceğim bütün duyguları verdim ama sakın kötü düşünmeyin sizi kaybetmek istemiyorum" Babam yaşlanıyordu ne zaman birşey inşa etse veya birşey oluştursa bu onun doğal yeteneğiydi , onunla güler eğlenirdik buraya cennet ismini vermişti elbetteki bizimde ihtiyaçlarımız ve pisliklerimiz vardı onlarıda Cehennem adlı çoook çooook sıcak bi yere atıyorduk oraya gitmemek konusunda bizi çok sert bir şekilde uyarmıştı . "Ne olursa olsun oradan uzak duracaksınız iyiliğiniz için evlatlarım" Bunları söylemiş ve bize sarılmıştı , uzun süre bu saltanat bu hoşgörülük ilerledikçe babamın çoğu işinde ben yardıma koşuyordum ta ki yeni canlılar oluşturacağını söyleyeceği vakte kadar , Babam ne zaman birşey oluştursa yaşlanıyordu ve ona ibadet ettiğimizde gençleşmeye başlıyordu bizi bunun için yaratmıştı sanki ama biz ondan ne kadar çok şey istersek isteyelim hepsini yapıyor ve yaşlanıyordu kız kardeşimiz Cupra çok güzeldi.
Babam Işıl ışık parladığı için ona Işık meleği ünvanını vermişti , Melek ne demek bilmesekte çok hoş bir kelimeydi babam bize hergün yeni kelimeler öğretiyordu , Cupra müziğe aşık olan genç bir kızdı babamdan hep yeni müzik aletleri isterdi , Gitarlar, Kemanlar , Flütler ve Harp .
En çok sevdiği alet ti harp çok hoş ve çok harika görünüyordu verdiği müzik gibi,
Babamın gücü yetmemeye başladığında yeni varlıklar yaratacağını söyledi , Bizimle birlikte cehenneme geldi ve oradaki çöpleri yokeden kırmızı ışık veren sıcak sıvıdan bir kaç tane vucüt oluşturdu "Goblin" ismi vermişti bunlara.
Bazen oradaki sıvı kuruduğunda sert ve siyah bir taş oluşuyordu yarattığı goblinler (cin olarak çevirmek istemedim) o taşları kırarak siyah ve yumuşak bir madde oluşturdu üzerine biraz su döktü babamız ve fısıldıyordu "Toprak ve su.. işte çamur " Babam gülümsedi oluşturduğu yoğun maddeye baktıkça ve bir suliet oluştu oradan babam parmağını ısırıp kanını akıttıkça toprak vucut buldu .
Bir kadın yaratmıştı ona Havva diye fısıldadı ve kadın bembeyaz teniyle mavi gözlerini bize döndürdü tupturuncu saçları vardı o kadar güzeldi ki , Babam gür bir sesle Diz çökmemizi istedi , Diğer kardeşlerim hemen diz çöktüler ama ben hala ayaktaydım . Neden ayaktaydım? Ah evet. Çünkü istemiyordum diz çökmeyecektim. Babam yanıma yaklaştı ve bana sertçe bir tokat attı , öfkelendim çünkü siyah pislikten yarattığın şeyin ayağına kapanmamıştım . gözlerim kırmızıya döndü ve cennetteki ilk öfke duygusunu yaşayan bendim babam beni kelimeleriyle lanetledi "Et filium meum simul poeniteat Inferno[1]" Tenim yanmaya başladı bembeyaz kanatlarım karardı ve yandı ateşe büründü vucudum ve boynuzlarım oluşmaya başladı babamdan nefret ettim o gün deli gibi ve ona onu yokedeceğime dair söz verdim . Beni yarattığı pisliklerle aynı dünyaya yolladı .
_____________________________________________________________________________
"Ona inanmayacağım onu yokedeceğim .. ah !" Direksiyona yumruk attı Chain nefret ediyordu babasından derin bir iç çekti ve ana şirketin olduğu Berlin'e sürmeye başladı ..
"Soldaki fotoğraf Chain'in yani Satan'ın ilk cennetten kovulmuş halidir Sağdakide Havvanın topraktan çıktıktan sonraki hali"
[1]:Et filium meum simul poeniteat Inferno : İtaatsizliğin için seni cehennemde gazabıma hapsediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Almachtige
Misteri / ThrillerAlman bilim adamları bir hastalık üzerinde çalışıyorlardı ama kim bilirdi onların ölümü iyileştirecek melekler yerine ölüm getiren azrail olacaklarını? C&J Çiftimiz rahatça kurtulabileceklermiydi karanlık işlerden yoksa onlarda ölecek miydi?