flashback
Vytáhla jsem ze skříně nějaké normální oblečení a šla do koupelny umýt. Když jsem byla hotová, odešla jsem dolů, kde na mě už všichni čekali. „Konečně už vypadáš jako člověk!" vyprskl smíchy Mike. Mamka s babičkou se zase jen usmály.
Nasedli jsme do auta a vyjeli na oběd.
Seděla jsem v autě a myšlenkami jsem zabloudila někam ani nevím kam. Ptala jsem se furt sama sebe na různé otázky. Ohledně JJe, Johna, táty a nového života tady.
V restauraci
Sotva jsme si tam sedli a už k nám přišla paní, podala nám jídelní lístek a pak promluvila na babičku. „Ahoj Ester, tebe jsem u nás dlouho neviděla," řekla s úsměvem. „A koho to máš se sebou?" dodala. „Tohle jsou moje vnoučata, Mike a Sophie. S Olivii se už znáte." Odpověděla babička a usmála se. Paní jí úsměv opětovala a mamka ji šla obejmout. „Vůbec jsem tě nepoznala!" řekla mamka, když se odtáhla. „Haha musím se přiznat, že já tebe též ne!" odpověděla jí paní a rozesmály se přes celou restauraci.
Naklonila jsem se k babičce a zašeptala ji do ucha, „Babi? Kdo to je?" „Tohle je Anna, mamky kamarádka z dětství. Neviděli se od svých 17 let."
Mamka mi jednou vyprávěla, že z Outer banks musela odjed, kvůli vysoké škole. Ve vnitrozemí už zůstala, protože tam potkala tátu.
Už zase se mi zastesklo po tátovi. Abych přišla na jiné myšlenky, zahleděla jsem se do jídelního lístku a vybírala jídlo. Vybrala jsem si krevety s hranolky, mé oblíbené jídlo.
Když si to Anna vše sepsala, tak odešla někam dozadu. Mezitím si mamka povídala s babičkou o tom večírku. Ajo! Vlastně dnes večer je ten večírek a já mám jen modré šaty, které jsou poměrně dost krátké.
Když nám donesly jídlo, přišla Anna s nějakou dívkou, nejspíš její dcera. „Tady to je. Krevety s hranolky?" řekla ta dívka a já se natáhla pro talíř, že si to převezmu. Dala mi ho a něco zamumlala, „JJ by se po nich mohl utlouct.". Počkej - JJ jako ten JJ? Celkem jsem se zarazila, takže jsem furt držela jídlo ve vzduchu.
Po pár sekundách jsem se vzpamatovala a dala jídlo před sebe. Anna říkala něco mojí mamce a ona se tvářila, že s tím souhlasí. Trochu se bojím, na čem se tam ty dvě domlouvají.
Když jsme všichni dojedli, tak přišla ta holka, babička jí zaplatila a chtěli jsme odejít. Jenže mě zastavila. „Ahoj, já jsem Kiara, říkej mi Kie" řekla. „Emm ahoj, já jsem Sophie, říkej mi třeba Sophi," odpověděla jsem a ona se zatvářila celkem zaraženě. Trochu jsem se lekla, ale pak z ní něco vypadlo. „Mamku napadlo, že bychom se mohly seznámit a mně to přišlo jako fajn nápad," usmála se. Já ji úsměv opětovala a souhlasila. Vyměnily jsme si telefonní čísla a domluvily se, že by jsme mohly zítra zajit ven.
Pak jsem už jenom nastoupila do auta a jeli jsme domů.
Trošku přeskočím odpoledne :D
VečerKdyž už byl ten správný čas, tak jsem šla vyhrabat šaty ze skříně. Oblékla jsem si je a šla udělat nějaký lehký make-up, abych tam zas nevypadala jak zmalovaná kráva a udělala účes. Prohlížela jsem se ve svém zrcadle, když najednou vidím bratra se opírat o rám mých dveří. „Musím uznat sestro, že ti to dnes sluší." Řekl a usmál se. „Též si myslím bratře." usmála jsem se taky. ,,Hni sebou! všichni už na tebe čekáme!" dodal. Já jen protočila očima, vzala kabelku, do které jsem hodila mobil a pár potřebných věcí.
Ke Cameronům jsme to měli jen kousek, takže jsme nebrali auto a šli pěšky.
u Cameronů
Jen co jsme tam došli, už k nám přišel pan Cameron. Ten chlap se mi už teď moc nelíbil. „Ahoj Ester a Olivie! Jsem rád, že vás vidím," řekl až moc s velkým nadšením. „Ahoj Warde, moc ráda tě po takové době vidím!" řekla babička. Já a bratr jsme tam jen stáli a pozorovali je. „Vy budete Mike a Sophie že?" řekl.
Bratr a já jsme se na sebe podívali a souhlasně přikývli. Začala jsem se ohlížet, jestli tady není někdo mého věku, ale nikoho jsem neviděla. „Sophi? Můžeš se seznámit s mým synem Rafem."Nikoho tu k sobě nemá a nudí se na gauči, támhle." Ukázal prstem na hezkého kluka sedícího opodál s mobilem v ruce. „Dobře pane." odpověděla jsem a šla za ním.Bratra si Ward vzal pod křídlo, že by se mohli seznámit a babička s mamkou se šly bavit se svými známými.
Snad se kapitola líbila<3
ČTEŠ
nový začátek v Outer Banks...
RandomSophie s její matkou a bratrem se přestěhovali do OuterBanks. Má tam babičku, u které teď bude bydlet. Viděla ji jen párkrát, ale těší se, až ji znovu uvidí. Od té doby co ji umřel táta je uzavřená v sobě a moc nemluví. Zmizela ji jiskra, tu kterou...