Müzik olmasaydı hayatında, başa çıkamazdı içindeki yangınla.
Katre, okulda sevilen bir kız. Hem okuyup hem okul kantinin de çalışması çevresini kalabalıklaştırdı.
En yakın arkadaşı Aslan ve Müge. Topluluk içinde bir tek onlar sevgili.
Bu gün canı çok sıkkın. Bir haftadır başvurulardan hiç biri ona dönüş yapmadı.
Bir dershane döndü, ama o da tecrübeli bir öğretmen arıyor.
Çalışmadan nasıl tecrübe edinecekse! Yarın pazar, yani akşamı yurdu boşaltmak zorunda.
Foça ya gidebilir Züzü ve Edon ile yaşayabilir ama ne zamana kadar.
Yirmi iki yaşına kadar ona baktılar, artık daha fazla yük olmak canını sıkıyor.
Onlara sorsan, Katre onların canı ve onun için yapamayacakları bir şey yok.
İşte Katre de onların bu sevgilerini sömürmek istemiyor.
Birinci kordonda oturduğu duvarın üzerinde başladı çalmaya.
Yetişmiyor sana sesim
Bekliyorum gelmiyorsun
Yıllar geçti mevsim, mevsim
Bekliyorum gelmiyorsun
Dağlar yüce, beller uzun
Günler, aylar, yıllar uzun
Bu kadar mı yollar uzun
Bekliyorum gelmiyorsun ( Ezginin günlüğü)
Öyle yanık, öyle içten ve kendinden geçerek çalıp söylemişti ki..
Gözlerini açıp etrafa baktığında, ancak insan kalabalığını ve alkış seslerini duydu.
Elinin tersiyle sulanmış gözlerini sildi ve deniz mavisi gözleriyle gülümseyerek, insanlara selam verdi.
Bir anda kutusuna para yağmaya başladı. Acıkmıştı ve kontörü bitmişti. Bir anda mutlu oldu.
O sırada omuzuna dokunan ele baktı, sonra dokunana.
"Kızım, meraktan öldük ya! Yine kontör almadın değil mi? Bir saattir sana ulaşmaya çalışıyoruz."
Aslan ve Müge biraz kızgın, biraz sitemkar ona bakıyordu. Arkadan fırlayıp gelenleri daha sonra gördü.
Soner, Ayça, Hakan, Büşra, Nevin ve Gonca. Kollarını açmış hepsi birden üzerine geliyordu.
Katre, korkmuş gibi elleriyle yüzünü kapattı.
Bu her zaman oynadıkları oyundu.
"Haydi bakalım Katre hanım, topla paralarını. Çimenlere yayılıp bu günü ölümsüzleştirelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH AŞK ! (BİTTİ)
Teen FictionGenç kız hayatını kurmak için çalışırken, yolları aynı çocukluk acısını çeken, küçük bir kız yüzünden kesişir. Murat, Kızına iyi gelen bu kızın, kendine de iyi gelmesini umar. Aradaki yaş farkı önemli mi? Engel mi? Bunu düşünmez!