26.BÖLÜM

30 4 0
                                    

    Emir içeri girdiğinde ben hala etrafı inceliyordum. Burası bana huzur vermişti. Tek başıma da gelsem mutlu olurdum ama Emir'le burada olmak ayrı güzeldi. Emir anahtarı alıp yanıma geldi.
"Sen anahtarı al sevgilim. Bende valizi alayım."
"Tamam canım." Emir valizi alıp yürümeye başladı.
"Senin eşyaların içinde mi?"
"Evet. Tek bir valiz yeter diye düşündüm."
"İyi yapmışsın." Burası bir butik otel olmasına rağmen odalardan değil, evlerden oluşuyordu. Birbirinden uzak doğanın içinde sakin bir yerdi. Ev ise bir oda kadardı. Yatak, makyaj aynası, dolap ve banyodan oluşuyordu. Ben odayı incelerken Emir arkamdan gelip bana sarıldı.
"Dışarı çıkıp hamakta ya da salıncakta oturmak ister misin?"
"Bunu sormadığını varsayıyorum." Elini tutup dışarı çıktım. İki tane yan yana küçük salıncak vardı. Salıncağa oturup hafifçe sallanmaya başladım. Başımı gökyüzüne çevirip hayranlıkla izledim.
"Gökyüzü çok güzel."
"Gerçekten öyle."
"Daha önce bu kadar yıldızı hiç görmemiştim."
"Bende bu kadarına şahit olmamıştım."
"Ben ikimize içecek bir şeyler alayım."
"Çok iyi olur." Oluşan sessizlikle dalga sesleri duyduğumu fark ettim. Kendimi o kadar kaptırmıştım ki dalgaların kayaya vurduklarını duymamıştım. Ben doğanın güzelliğinin tadını çıkarırken Emir elinde iki kokteyliyle geldi. Salıncağa oturup bana içeceği verdi.
"Ne düşünüyordun?"
"Buranın huzurunu." Bana dönüp gülümseyip elimi tuttu. Sessizliğin sesini dinledik bir süre. Yaprakların hışırtısı, dalga sesleri, salıncağın gıcırtısı, hafif esen rüzgârın çıkardığı ses...

       Emir içecekleri götürmek için kalktığında etrafı inceledim. İleride duran hamak dikkatimi çekmişti. Ayağa kalkıp oraya yürüdüm. Üzerine oturup kendimi geriye attım. Emir beni görmüş olacak ki yanıma geldi. O gelince kalktım.
"Yat." Emir itiraz etmeden hamağa uzandığında koluna yattım. Kafamı boynuna gömüp bir elimi göğsüne koyup okşamaya başladım. Emir beni belimden kavrayıp kendine daha çok çekti. Açıkta gelen belimi okşarken gözlerimi kapattım. Ben göğsünü okşarken yavaşça boynuna götürdüm elimi. Saçlarıyla oynamaya başladım. Emir bana döndüğünde yüzlerimiz çok yakındı. Emir dudaklarıma bakmasıyla onu öpmeye başladım. Beni belimden tutup üstüne oturmamı sağladı. Öpüşmemiz derinleşince geri çekildi.

(+18 sahne vardır. Rahatsız olacaklar işaretli yerden sonra devam edebilir.)

"Eve girelim." Ona cevap vermeden hamaktan indiğimde Emir de arkamdan indi. Beni kucağına aldığında bende bacaklarımı beline doladım. Eve girdiğimizde Emir beni yatağa yatırıp öpmeye başladı. Sertçe öpen dudaklarına hızım yetmiyordu. Dudaklarını ısırmamla inleyip geri çekildi. Koyulaşmış gözleriyle bana bakarken yutkundum.

"Seninle sabaha kadar sevişmek istiyorum." Ona nasıl baktığımı bilmiyorum ama o ne gördüyse memnun olmuşa benziyordu. Dudaklarını boynuma değdirip öpmeye başladı. Hızlı ve aynı zamanda sert öpücüklerle benim baştan aşağı uyarılmamı sağlıyordu. Emir kendini geri çekip hoşnutsuzca beni süzdü. Onun bu hâline kaşlarımı çatıp ne olduğunu sordum.

"Sen hâlâ giyiniksin." Onun bu hâline kahkahalarla gülmek istesem de sustum. Hafifçe doğrulup ilk önce kendi üstümü sonra da Emir'in üstünü çıkardım. İkimiz de çırılçıplak kalana kadar soyunduk. Emir üstüme çıkıp işkencesine devam ederken elim onun aletini buldu. Elime alıp hafif sıktığımda gerilen bedeninden ve inlemesinden dolayı gülümsedim. O bedenimle uğraşırken elimle penisi ovmaya devam ediyordum. Emir'in dili göğsümdeyken bir anda elimi tutup ondan uzaklaştırdı. Kendi eline alıp benim girişime dayadı. Bir anda kendini içime itmesiyle inledim. Doğrulup beni öpmeye başladı. Bir yandan hareket ederken inlemelerim onun ağzında kayboluyordu. Dillerimiz ahenkle dans ederken bir eliyle zevk noktamı bulup okşamaya başlamasıyla ondan ayrılıp adını haykırdım.

"Bir daha söyle bebeğim."

"Mmh Emiiir!" Tekrar adını inlememle Emir hızlandı.

"Aaah geliyorum." Dediğim şeyle birlikte Emir biraz daha hızlandı. Kasılmamla birlikte rahatlamam bir oldu. Emir de bir süre daha içimdeki hareketliliğini sürdürdükten sonra içimden çıktı. Karnıma boşalacağını anlamamla birlikte yatakta kayıp ağzıma boşalmasını sağladım. Ağzımın kenarından akan sıvılarını baş parmağıma alıp emdim.

SEANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin