2.44 Kurban Edilen✾

299 27 92
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 15.01.2022 (00:20)

Bölüm Şarkısı: Halsey - Stil Learning

İyi Okumalar!

Naymahaen - Derhen

Venira

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimdeki hançere   bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimdeki hançere bakıyordum. Fildişi kabzası olan bu hançer özeldi. Hazırlanması zaman almıştı. Demiri büyülü kelimelerimle dövülmüştü, kabzası ay suyunda bekletilmişti. Hepsi bir laneti kırmak içindi. Laneti kırdıktan sonra hakkettiğimiz yerde olacaktık. Bunu istiyor muydum, evet. Kendimi kraliçe görmek için değildi, Bartan'ı kral olarak görmek istediğimdi. O, kral olması gereken birisiydi. Bense onu destekleyecek ve koruyacak olandım. Hükümdar Yapan. Kendimi bu şekilde tanımlıyordum. İnsanlar benden harika bir kraliçe olacağına inanıyorlardı ama ben öyle düşünmüyordum. Düşünce yapım, hükmetmeye uygun değildi. Var olanı korumaya yönelik düşünceler bana göreydi.

Aptallar diye mırıldandım. Her cesur olanı kraliçe olarak görmek, eli kılıç tutuyor diye hükümdar yapmak aptallık geliyordu. Düşünce yapısı çok önemliydi. Hükümdarı hükümdar yapan buydu. Düşüncelerinde kendisini kısıtlamazsa başarılı olurdu. Bana gelince benim düşüncelerim bir nokta sonrasında tıkanıyordu. Sınrısız bir düşünce yapısına sahip değildim. Kraliçe olmak isteseydim, Abrek'e Cupuer Tacı'nı takar mıydım? Asla! Bir şekilde o tahtı alırdım, defne taç benim altın saçlarımı süslerdi. İstememiştim. Çünkü kraliçe olmak bana göre değildi. Lussamus Kraliçesi, ben olsaydım her şey daha farklı olurdu. Cupuer hanedanlığı devam ederdi, sonumuz gelmezdi.

Yüzümü buruşturup hançeri ahşap sandığına koydum. Lussamus bitmişti, önüme odaklanmam lazımdım. Naymahaen'in geleceği her şeyden, herkesten daha mühimdi.Burada hataya yer yoktu. Tek bir hata kaybetmemize nedendi. Hatasız olabilmek adına beklemiştik. Sabır en büyük yardımcımızdı. Abrek'in kral olmasını da sabırla beklemiştim. Sabrımın karşılığını onun kral olmasıyla almıştım. Buna değip değmediği tartışılırdı. Abrek berbat bir kral olmuştu diğer yandan amcamızdan intikam almıştık. Derin bir nefes aldım. Geçmişe dalıp gitmenin anlamı yoktu.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin