Oktopsver
Sezon1 - Bölüm 3Burak 2 gün sonra uyandığında birçok şeyin değiştiğinin farkındaydı... Yattığı yerden kafasını kaldırdığında yerde yatan 3 tane doktor gördü. Tek bir sorun vardı! Hepsi ölmüştü.
Burak korkarak yerinden kalktı kapıya doğru ilerledi ve yavaşça kapıyı ittirdi. Kapının arkasında olanlar hakkında hiçbir fikri yoktu...
Kapının arkasında, koridorun sonunda onlarca sivil ona karşı silahlarını dikmiş ve bağırarak hareketsiz kalmasını söylüyolardı. Hiçbirşeyden habersiz Burak korkudan yerinden bile kıpırdayamadı.
--------------
Koridorun sonundan bir silahlı ona doğru yaklaştı ve ona bir soru sordu:-Adın nedir?
Kekeleyerek cevap verdi;
-Bu burak...
Sivil ona sakin olmasını söyledi ve kolundan tutup götürdü. Burak ne olduğunu ne kadar merak etsede kimseden bir cevap alamıyordu.
O doktorları kim öldürmüştü? Odadaki herşey neden bu kadar dağınıktı? Yoksa hepsini kendisimi yapmıştı?Burak kendisinde bi farklılık olduğunun farkındaydı. Korku yüzünden bacağındaki şiddetli ağrıyı yeni farketmişti.
Burağı gizli bir bölgeye getirdiler ve onu bir hapisaneye attılar. Burak bu olaylar devam ederken hem korkuyor hemde bu gereksiz tutukluluk yüzünde siniri artıyordu. Sinirlendikçe bacağındaki ağrının azaldığını farketti. Kotunun paçasını sıyırıp baktığında damarlarının çok şiştiğini ve damarlarının renginin parlak bir mavi olduğunu farketti. Bacağı adeta parlıyordu.
Vicudunun heryerinde morluklar ve şişlikler vardı.
Artık eski Burak olmadığının farkındaydı!!
-SON-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oktopsver
FantasíaBir yandan aşkıyla yanıp tutuşurken bir yandan süperkahraman olmakla uğraşan Burak'ın maceraları!