18.ŞANSLI

1.7K 112 9
                                    

Uyandığımda kucağımdaki miniğimi rahatsız etmeden telefonuma uzanıp saate baktım.

Saat sabah 5'e geliyordu.

Uyuyan güzelimin yüzüne minik minik öpücük kondurup uykusunun biraz açılmasını sağladım.

"Bebeğim hadi uyanda duş alalım.Bu şekilde uyuya kalmışız."dedim.

Uykusu açılan minigim "Saat kaç?"diye sordu.

"5'e geliyor.Tek başına duş alabilirmisin yoksa yardımcı olayım mı?"diye sorup çapkınca gülümsedim.

Utanıp birden yataktan kalkan miniğimi boydan boya süzüp ıslık çaldım.

Sesi duyan miniğim aceleyle duş almak için odadaki banyoya kaçmıştı bile.

Ahh şu sevimli halleri yok mu birde.

Ama unuttuğu birsey vardı oda kıyafet.

Dolabıma ilerleyip bana küçük ama ona büyük gelebilecek bir eşofman ve tşört aldım elime.

Ama bir sorun vardı oda temiz baksırın olmayışıydı.

Çekmecemi karıştırırken paketli halde bulduğum bir tane baksırıda elime alıp banyoya doğru ilerledim.

Kapıyı tıklattım ama ses gelmiyordu.

Telaşla kapıyı açıp içeriye girdiğimde gördüğüm görüntüyle dona kaldım.

Miniğim küvetin içinde yorgunluktan uyuya kalmıştı.Ama bu suyun içindeki kırmızılık neydi.

Uyuyan güzelimin saçlarını hafifçe okşayıp  uyanmasını sağladım.

"Güzelim çamaşır getirdim sana.Kapıyı çaldım ama uyuya kalmışsın.Girmek zorunda kaldım."dedim.

"Özür dilerim."diyip kalkmaya çalışınca birden iki büklüm olup yüzü buruştu.

Ona doğru koşup "Dağhan ne oluyor güzelim?"diye sordum.

"Ağrı girdi."diyip suya baktı.

Sonra gözlerini dikip telaşla "Bu gün ayın kaçı?"dedi.

"14'ü"dedim.

"Günüm gelmis.Regl olmuşum.Ama yanımda ped yokki.Aptal kafam."diyip saçlarını çekiştirince kaşlarımı çattım.

Benim dokunmaya kıyamadığım saçlarını çekiştiriyordu hemde acımasızca.

Ellerine uzanıp ellerinin üzerine elimi koydum.

Sakince baş parmağımla okşuyarak ellerini saçlarından kurtardım.

"Meleğim sen kurulan üzerini giyin yatağıma geç.Ben gerekli olan herseyi alıp gelicem.Tamam mı?"diyip alnına küçük bir buse kondurdum.

Dolu dolu olmuş gözlerini kırpıştırarak masum çıkan sesiyle "Tamam ama çabuk gel olur mu?"dedi.

"Sen istersinde ben gelmezmiyim bebeğim.Hadi giyin üstünü böyle durma.Ben hemen gidip gelicem."diyip banyodan çıktım.

Üzerime denk gele bir pantolon ve tşörtü hızla giydim.Telefonum ve cüzdanımı alıp evden çıktım.

Aşağı sokaktaki süpermarkete görünce hızla içine girip etrafıma bakınmaya başladım.Ama çevrede hiç görevli yoktu.

Karşımdan gelen bir kızı çevirdim.

"Hanfendi afedersiniz ama pedler ne tarafta biliyormusunuz acaba?"diye sordum.

Hafifçe tebessüm edip "Düz gidip sola sapın."dedi.

Teşekkür ettikten sonra tarif ettiği yere doğru ilerledim.

Her çeşit petten ikişer ikişer sepete attım.

Reyonların arasında gezerken denk gelen minik sıcak su torbasınıda sepete atıp hızla abur cubur reyonuna ilerdim.Orada gözüme çarpan bütün tatlı şeyleri ve çikolataları ikişer üçer sepete attım.

Bunları nerden biliyorsun diyecek olursanız evden çıkarken telefonumdan bakmıştım.Çünkü ben artık bir kocaydım.

Kasaya giderken pedlerin yerini sorduğum kız ve yanında ilk defa gördüğüm bir kız vardı.Sanırım arkadaşıydı.Aldıklarımı görünce gülümseyip.

"Kız arkadaşınız veyatta eşiniz ne kadar şanslı."dedi ilk defa gördüğüm kız.

"Sağolun."diyip gülümsedim.

Ama benim kız arkadaşım değil erkek arkadaşım vardı.Hatta erkek arkadaştan daha fazlası kocası gibi hissediyordum dün gece aramızda olanlardan sonra.

Tekrar dün geceyi hatırlayınca kendi kendime sırıttım ve iç çektim.

Sıra bana gelince aldıklarımın ücretini kariyere ödeyip marketten çıktım.

Apar topar eve gelmiştim.

Allah bilir miniğim nasıl panik olup endişelenmiştir ben gelene kadar.

Hızlıca odama tırmandım.Kapının kolunu aşağıya çektim ama kilitliydi.

"Bebeğim ben geldim.Aç hadi kapımızı."dedim.

Bir iç çekiş geldi sonrada kilidin açılma sesi.

İçeriye girdim ve aldıklarımın olduğu poşeti meleğime uzattım.

"İhtiyacın olan herşey içinde bebeğim.İstediğin birşey olursa çekinme söyle."dedim.

Elimden aldığı poşeti alıp yatağa dökünce gördükleriyle önce şaşırdı daha sonra üzerime atlayıp boynuma sarıldı.

"Teşekkür ederim aşkım.Seni hakedicek ne yaptım acaba ben."diye kedi gibi bir ses çıkardı.

Bende kollarımı ona doladım.

Asıl ben ne yapmıştımda haketmiştim.

Hangi iyiliğimin karşılığıydı bu güzel adam.

○                  ○                   ○                     ○

Bunlar çok iyi ama yaa birazda kaosmu yazsam ne yapsam rjdjrjrnfjrn

LÜTFEN HAYALET OKUYUCU OLARAK KALMAYIN BÖLÜMLERİ BEĞENİP YORUM ATARMISINIZ <3

BANA BİR MASAL ANLAT BABA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin