Eliza este o fată care învață bine, dar din cauza faptului că învață mai tot timpul, nu prea vorbește cu ceilalți și este batjocorită de colegi ei.
*Luni la ora de matematica *
Intră profesoara de matematica, toată clasa a amuțit. Doamna de matematica este genul ăla de profesoară care dacă nu faci liniște îți pune un doi cât tine de mare.
Spre sfârșitul orei doamna ne dictează tema:1,2,3..........100. Iar apoi ne anunță că următoarea oră vom da test din toată materia predată.
* In pauză, după plecarea doamnei *
În clasă este o gălăgie infernală, uni dintre colegi sau pus de pe acum de învățat, alți o înjurătură în toate felurile pe doamna de mate, doar eu stau liniștită, pentru că știam totul.
* A doua zi la ora de matematica doamna nu a ajuns *
Colegi îngrijorați, ba mai citeau cate ceva din caiet, ba făceau copiuțe. Ei știau că nu au nicio șansă să copieze, dar încerc-au.
Intră profesoara, în a doua secundă, toată clasa este la locul lui/ei.
Doamna, cu un maldăr de foi în mână, zice:
- Scoateți o foaie de hârtie, iar după aceasta puneți caietul, de matematica, pe catedră.
Primind foaia cu cerințele o studiez, și observ, faptul că exercițiile sunt foarte simple.
După ce termin testul, spun:
- Doamna, am terminat.
- Bine, atunci, pune-l pe catedră, că să îl corectez.
* După ce doamna corectează testul *
- Bravo, ai luat 10.
- Mulțumesc.
* După aproximativ 10 minute, timp în care eu citesc *
Colegi pun și ei testele pe catedră.
După ce doamna corectează și restul testelor. Spune cu o față dezamăgită:
- Aproape toată clasa a luat 2. De ce nu învățați!? Doar Eliza a luat mai mult.
- Ne putem mări notele?
- Nu. O să le trec în catalog așa cum sunt în momentul acesta.*În pauză, după plecarea doamnei *
- Fi atentă, fraiero! Trebuia să ne dai răspunsurile la test.
- Știți și voi faptul că, în ora de mate, dacă ești prins cu telefonul, ți se scade nota la purtare, iar eu nu îmi pot permite să pățesc așa ceva.
- Nu mă interesează dacă pățești ceva, tu trebuie să îmi asculți ordinele, indiferent de posibilele urmări, altfel ști ce pățești.
* Intră doamna dirigintă, care a auzit totul *
- Cum îndrăznești să îți ameninți colegi!?
- Buna ziua!
- B...bu... bună ziua!
- Eliza ai pățit ceva?
- Nu, ați ajuns, la fix.
- De ce spui aceasta?
- Așa face de fiecare dată, când ceva îl deranjeză ceva, iar partea cea mai rea este faptul că chiar dă în mine.
- De ce nu ai venit să vorbești cu mine?
- Ma amenințat, spunând că dacă vorbesc cu cineva, îmi va face mai rau decât mia făcut până acum.
- Unde te bătea?
- În spatele școli, acolo unde nu sunt camere de supraveghere.
- El este singurul care îți făcea rău?
- Nu, toți colegii mă jignesc, dar el este singurul care mă lovește.
- Înțeleg, vom scădea nota la purtare colegilor care te jigneau, iar cel care te bătea va fi exmatriculat.
- Mulțumesc. Dacă nu erați dumneavoastră, cine știe ce se întâmpla cu mine.
- Nu trebuie să îmi mulțumești, este datoria mea de dirigintă a ta.
După întâmplările acestea, colegi Elizei sau potolit, știind că dacă îi fac ceva, doamna diriginta îi vor exmatricula.
CITEȘTI
Grupa Z
Teen FictionAceasta carte nu este destinată copiilor sub 12 ani!!! În această carte este vorba despre o fată pe care o chema Elizabeta care din cauza faptului că învață tot timpul, toți colegii ei tot timpul se luau de ea. Voi credeți că Eliza își va găsi feri...