Mai fericit cu tine ?

645 21 0
                                    

Cand ajungem vad la bar pe Nick si gagicasa.

-Gata amorezatilor ?
-Da. radem
-Ok, va duce-ti acasa sau mai ramane-ti ? E deja 3.
-Tu ce zici ?
-Eu cred ca vreau sa merg acasa.
-Ok, Andy da-mi si mie niste bani.
-Uite. imi da 50 $
-Mersi.
-Cu placere.
-Haide Eli.
-Haide baby.

Ma ia de mana apoi mergem afara din club, chem un taxiu si mergem acasa. Cand ajungem mergem in bucatarie si iau din dulap o sticla de JD si 2 pahare, pun in pahare apoi ii dau unul ei.

-Ia zi baby. zice beand din pahar
-Ce sa zic iubire ? zic dupa beau o gura din pahar
-Ce facem in seara asta ?
-Hmm, haide in camera mea sa-ti arat. zic golind paharul
-Ok. ia ultima gura din pahar

Mergem sus, si cand intram in cemera, isi da tricoul jos si ma tranteste de perete, o sarut apoi ii ridic piciorul si o lipesc de perete. Incep s-o sarut in timp ce-mi desfacea nasturii de la camasa si mio da jos, ii dau blugii jos si ramane in lenjerie, apoi imi desface nasturul si fermoarul de la blugi, mii da jos apoi se ridica si o lipesc de perete. Incep s-o sarut apoi mergem pe pat, ma pun peste ea si o sarut pe gat, ii desfac sutienul si il arunc prin camera. Incep s-o sarut pe sani jucandu-ma cu sfarcurile ei. Ii dau jos si bichinii apoi intru in ea cu doua degete, geme de durere dar mai mult de placere. Incep sa fac miscari din ce in ce mai circulante, imi da jos boxerii si intru in ea usor si incep sa ma misc din ce in ce mai repede, sarutand-o pe buze sa nu geme prea tare(da da eram singuri acasa dar na).

*05:10*

Ma dau jos de pe ea si ma pun pe spate.

-Ahh da bun mai esti iubire.
-Da iubire stiu ca sunt bun, dar na pentru tine am fost excelent.
-Da, ai fost atat de bun si excelent.
-Mersi pisi. se pune la pieptul meu si trag o patura pe noi
-Nu am somn.
-Nici eu, oare Nick si sorta ce fac. zic razand
-Ehh. rade
-Da cum o cheama pe sorta Eli ?
-Sarah.
-Aha, si cati ani are ?
-26.
-Aha, e mai mica ca Nick. el are 30
-Tu de cand nu mai esti "ingeras" ?
-De la 15 ani, anul trecut adica. Dar tu?
-La fel, 15.
-Aha, si cum de nu mai esti ?
-La o petrecere de a unei prietene de a mea. Dar tu ?
-Am fost invitat de revelion la o petrecere. Si acolo am intalnit o blonda si am stat cu ea, m-am imbatat si cand m-am trezit m-am trezit cu ea in pat, iar pe langa noi erau sticle de tot felul de bauturi.
-Aha..
-Tu ce mai zici ?
-Nimic, mai povesteste-mi ceva ca ma ia somnul.
-Ok, dar ce sa-ti zic ?
-Orice, cun ai fost inainte, acum etc.
-Ok, deci eu n-am fost tot timpul asa, adica eram mereu copilul nou, nu prea ma bagam in seama cu fete. Eram mai retras...

O aud dormid asa ca m-am oprit, inchid si eu ochii si adorm. Dimineata ma trezesc si

Viata de adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum