Noemi P.O.V:
Všechno si pamatuju záchvat,umírání a pak najednou život.Pomalu jsem otevřela oči byla tma takže nebylo ráno.Když se mi podařilo otevřít oči pootočila jsem hlavu kde spal Harry .. Počkat!Co tady dělá ?! Můj dech se začínal zrychlovat ale já věděla že se musím uklidnit opatrně jsem se zvedla a šla jsem do koupelny kde jsem se zamkla.. Opřela jsem se o studenou zeď po které jsem hned sjela.Přitáhla jsem si kolena blíž k tělu a schovala hlavu tohle jsem dělala když jsem se chtěla uklidnit a vždycky to pomohlo.Teď taky když jsem se uklidnila odemkla jsem dvěře když jsem zjistila že Harry spí byla jsem ráda ne že by mi ne něm záleželo ale aspoň se na nic neptá koukla jsem na hodiny bylo 5 ráno.Šla jsem dolů u vchodových dveří jsem našla svůj kufr věci v něm byly rozházené nad tím jsem si povzdychla ale nějak neřešila.Nakonec jsem vytáhla kovovou krabičku,bundu a nazula tenisky vyšla jsem ven a tam kde mě hned upoutal aletánek.Když jsem tam seděla otevřela jsem krabičku kde byly cigarety a zapalovač hned jsem si zapálila abych se cítila líp .. Po chvilce jsem začala brečet ani nevím proč .. Vlastně vím můj život je jedna velká sračka ..Ano sračka!Když jsem šahala do krabičky zjistila jsem že je prázdná ale vždyť tam bylo asi deset cigaret,byla už docela zima tak jsem se vidala dovnitř.Koukla jsem na hodiny bylo 7:30 to jsem tam byla dvě a půl hodiny?Omg.. Došla jsem do pokoje Harry pořád spal chtěla jsem taky spát ale nechtělo se mi k němu.Chvilku jsem přemýšlela a pak mi došlo že půjdu do jeho pokoje a jak jsem si řekla tak jsem udělala.
Harry P.O.V:
Když jsem se vzbudil a otevřel oči abych se podíval na tu princeznu vedle mě.Teda Noemi sem chtěl říct!.. Nebyla tam.Cože?!Kde zase je?!Rychle jsem vstal v koupelně nebyla seběhl jsem dolů kuft tam byl bunda,boty všechno tam bylo.. Šel jsem teda nahoru k době do pokoje pro oblečení.Když jsem otevřel dveře tak jsem jí viděl její modré vlasy jí padaly do obličeje a jak krásně vypadala.Co to melu?!když jsem se na ní znova podíval tak už nespala ale pozorovala mě.
H:Ahoj,Noemi.
N:Harry,promiň že spím v tvé postěli ale.. no .. prostě.. to je jedno.
H:Chci vysvětlení.
N:Proč spím v tvé posteli?
H:Ne,co se ti stalo že si tak odtaživá.
N:Nemůžu ti to říct.
H:Nemůžeš nebo nechceš?
N:Oboje?
H:Dělěj mluv!
N:prosím nekřič.
H:Promiň já jen že bych o rád věděl.
N:To myslím že všichcni dole..
H:Budeš muset říct pravdu.
N:Já se bojím.
H:Neboj.
N:Dobře.
Hned jak skončil náš rozhovor tak jsme se vydali dolů kde nám Noemi všechno řekne.Jakmile jsme vešli do obýváku všichni na nás upřeli zrak.
H:Kluci Noemi nám všechno vysvětlí tak se jí na nic neptejte a jenom poslouchejte.
Všichni kývli.
Noemi:No tak začalo to .....
------------------------------------------------------------------------------------------------
Další díl je na světě oujéé :D
Budu ráda za vote a koment :):Dták čágoo..
Jo a co velikonoce bolí vás zadek ? :DD
ČTEŠ
Brácha?!(Niall Horan)
רומנטיקהObsah:Mladá dívka jménem Noemi které je 17let je v dětském domově rodiče jí zemřeli v autonehodě.V dětském domově je už 7let.Jak to bude dál ? Čti a dozvíš se to ;) Budou zde i 1D (ne jako skupina ale parta kamarádů)