Who Is Loser ???
အူ၀ဲ.....အူ၀ူဲ.....
12:00 PM <20.4.94>
Nurse:ႏွစ္ေယာက္လံုးေယာက်္ားေလးေတြေမြးပါတယ္.......အေတာ့္ကိုထူးဆန္းတယ္ေျပာ၇မယ္......ႏွစ္ေယာက္လံုး၁ခ်ိန္ထဲမွာတူတူေမြးတယ္႐ွင့္ :-) ဟာ....၀မ္းသာလိုက္တာဆ၇ာမ၇ယ္ဆိုပီးကေလးအေဖ၂ေယာက္ကေတာ့ေပ်ာ္ျမဴးေနၾကတယ္ (^_^)
N 1: လူနာ Suho၇ဲ့အမ်ိဳးသားက ??
Kris : ကြၽန္ေတာ္ပါပဲ ဆ၇ာမ ဆိုပီး ဆ၇ာမလက္ထဲက ကေလးေလးကိုေပြ႔ခ်ီလိုက္တယ္ .......
N 2: လူနာ Baekhyun၇ဲ့ အမ်ိဳးသားက ??
Yeol:ကြၽန္.....ကြၽန္ေတာ္ပါပဲဆ၇ာမဆိုပီးေပ်ာ္လြန္းလို႔စကားေတြေတာင္ထစ္ေနတယ္.......ကေလးေလးကိုယူပီးေပြ႔ခ်ီလိုက္တယ္ .......
Kris : ေဟ့ေကာင္ .........ငါ့သားကပိုေခ်ာတယ္ကြ
Yeol: ေအာင္မယ္.....ငါ့သားကပိုေခ်ာတာ....မယံု၇င္ေသခ်ာၾကည့္ ဆိုပီးႏွစ္ေယာက္သား၇န္ျဖစ္ေနၾကေသးတယ္ (^_^)
Nurse :႐ွင္တို႔အမ်ိဳးသမီးေတြကို၀င္ေတြ႔လို႔၇ပါပီ:-)
Yeolနဲ႔Krisလဲသူတို႔yeoboေတြဆီသြားလိုက္တယ္.......... ^^^
Kris:yeobo......ဒီမွာကိုယ္တို႔သားေလး.......အ၇မ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပဲ.....မ်က္လံုးေလးေတြကလည္းသမင္မ်က္လံုးေလးေတြလိုပဲေနာ္..ကိုယ္တို႔Luhanလို႔ေပးၾက၇င္ေကာင္းမလား???
Suho:luhan :-) အ၇မ္းလွတဲ့နာမည္ေလးပဲကို၇ယ္.... ^^
Yeol:Yeobo......ဒီမွာၾကည့္ကိုယ္တို႔babeေလး......သားေလးကကိုယ္နဲ႔ပိုတူသလိုပဲ....ေမြးထဲကျပံုးေနတာပဲ....ခ္ခ္ .....နာမည္ကိုSehunေလးလို႔ေပးဖို႔စဥ္းစားထားတယ္......yeoboႀကိဳက္လားဟင္?
Baek:Yeolႀကိဳက္တာေပး.....BaekကYeolစကားဆိုဘယ္တုန္းကျငင္းဖူးလို႔လဲ ;-)
Yeol:အာ့ေၾကာင့္ Yeoboကိုအ၇မ္းခ်စ္တာဆိုပီး အာဘြားေလး ေပးမ၇ို႔႐ွိေသး Sehunေလးထငိုပါေလေ၇ာ.......
Sehunေလးငိုေတာ့ဒီဘက္မွာၿငိမ္ပီးအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့Luhanေလးကပါထပီးငိုပါေလေ၇ာ........
K & Y : မင္းသားနဲ႔ငါ့သားကေတာ့အၿပိဳင္ပဲေဟ့ ဆိုပီး သူတို႔အကုန္၇ယ္လိုက္ၾကတယ္ ☺ ☺ ☺