ヘ45ヘ

334 24 4
                                    

Sakin ve rahat rock diye bir şarkı listesi yapmışlar onun gibiyim şu an. Sakinim ama aynı anda rock.

Çabuk biten hafta sonundan sonra Pazartesi sabahı hepimiz arabaya doluşmuş okula gidiyorduk. Saye ilk bir kaç dakika arabasıyla özlem gidermiş ve sonra beni de yanına alarak şoför koltuğuna kurulmuştu. Çağıl&Yalçın ikilisi ise arkaya geçmişlerdi.

Telefonumu sisteme bağlayıp Saye'nin benim için hazırladığı listeden bir şarkı seçip açmıştım. Arabanın içini bateri ve gitar sesleri doldurduğun da Saye bana dönüp sırıtmıştı. Parmakları direksiyonda ritim tutmaya başlarken bu halleri hoşuma gittiğinden arkama yaslanıp onu izlemeye devam etmiştim. Aynaları hızlı göz hareketleriyle kontrol edip yola çıktığın da emniyet kemerimi takmadığım için ötmeye başlayan uyarı sinyaline kaşlarını çatarak bakmıştı.

"Kim takmadı lan kemerini?" dediğinde suçlu bir tebessümle elimi kaldırdım. Kaşları çatık halde bana dönüp tak anlamında kafasını sallamıştı. Kemeri taktığımda sinyal susmuş ve birkaç dakika sessizlikte gitmiştik.

"Ödevime kanıt düzeyi C olan bir girişim koyabilir miyim sizce?" Oflayarak konuşan Çağıl'a dönüp baktım.

Diz üstü bilgisayarını açmış yetişmeyen ödevini yapıyordu. "A yada B bulamadın mı?" Sorduğumda başını iki yöne sallayıp "İki tane B düzeyi buldum sadece." demişti.

"C koymak yasak mı ki?" diye sormuştu Saye. Çağıl bilmiyorum dercesine başını salladığın da Yalçın "Koy gitsin ya hocanın o kadar inceleyeceğini sanmıyorum." demişti. En sonunda hepimiz bu çok mantıklı fikire başımızı sallayarak onay vermiştik. Çağıl geri bilgisayarına döndüğünde bende Saye'ye geri dönmüştüm. Saye ile ilgili garip fantazilerim ortaya çıkmaya başlamıştı. Bu onu ikinci defa araba sürerken görüşümdü ama araba sürerken ona düşüyordum anlaşılan. Birincisinde çok gergin bir ortamda olduğumuzdan ötürü çok şey edememiştim.

Döneceği zaman farkında olmadan gözlerini kısıp aynaları kontrol edişi -miyopluğundan kaynaklıydı muhtemel- kısık sesle şarkıya eşlik ederken uzanıp panelden bir şeylerle uğraşması ne bileyim müziğin sesini bile açması çekici geliyordu.

Düşüncelerime gülüp "Sana daha önce araba kullanırken hiç seksi gözüktüğünü söyleyen oldu mu?" diye sorduğumda başını hafif yana doğru eğip gülümsemiş ve "Bir kaç kişi." diye cevap vermişti.

Ağzımı sahte bir şok ile açıp koluna vurduğumda keyifle gülüp göz kırpmıştı utanmadan. "Kimmiş onlar kim, kim?"

"Biliyorsun işte eski sevgililerim falan."

"Birde açıklıyor musun?" deyip tekrar koluna vurmuştum.

Tek elini direksiyondan çekip kolunu "Of of." diyerek ovuşturmuştu ve sonra elini bana doğru uzatarak "Yalan söyledim yalan daha o zamanlar araba kullanmayı bile bilmiyordum." demişti.

Kollarımı önde kavuşturup vücudumu yola çevirmiştim sahte bir triple ama gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum. Normal sevgililer gibi saçma sapan şeyler için ona trip atabiliyordum! Sonunda!

Çağıl arkadan kulağıma uzanıp herkesin duyabileceği şekilde "Yalan söylüyor hep bu taktiği kullanıyordu." diye fısıldadığında hızla ona dönüp daha çekilemeden alnını itmiştim avuç içimle.

"Ne nifak tohumu sokuyorsun araya? Sen otur da önce Yalçın'ın exleriyle ilgilen."

Yalçın hızla öne çıkıp "Beni niye yakıyorsun ki?" diye kızmıştı. Omuzlarımı silkip önüme dönmüştüm. Çağıl arkada Yalçın'ı hangi exlermiş onlar diye darlarken Saye'ye döndüm. Keyfini bozmadan direksiyonda parmaklarını dans ettire ettire şarkısına devam ediyordu.

Bize Denk Gelmez ミtexting gxgミHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin