5. osztály kirándulás

17 3 0
                                    

Végre, holnap megyünk 2 napos osztálykirándulásra! Az biztos, hogy egy szobában 2 ágy lesz, azaz lehetek én Skylerrel, a legjobb barátnőmmel. A mai napon gyorsan bepakoltam mindent és Skylerhez is átmentem. Megbeszéltük, hogy a buszon is egymás mellett ülünk majd, és az egyenpólónkat is visszük.

Jó reggelt mindenkinek, most kelltem. A pontos idő 6:66...hogy mi? 66? Biztosan elromlott az órám...
Felszálltunk a buszra és máris elkezdődött a sussogás, zenehallgatás és kockulás. Mi, Skyler-el az első csapatba tartozunk.

Délután elfoglaltuk a faházainkat, mi pont az erdő mellettit kaptuk. Ennek örülünk, hiszen kb 500 méteres körzetünkben nincsen senki.

Este furcsa hangokra lettünk figyelmesek. Mintha valaki járkálna odakint és kopogtatnának. Természetesen, csak a tanárok azok. A kopogás pedig, csak a fák ágai dobolnak a tetőn, hisz fúj a szél.

Skyler-vel eldöntöttük, hogy fent maradunk egész éjjel.
Azt viszont nem mondták, hogy vannak a padláson egerek. Állandóan maszkáltak.

0:00-kor Skyler bealudt. Remek. Egyedül maradtam, este rentgeteg kávét megittam. Most mit csináljak?
Végül eldöntöttem, hogy felhúzom egy picit a redőnyt és az ablak alá ülök, és olvasok.
Egészen sok fényt adnak a kinti lámpák. Meg vagyok velük elégedve.
Eltűnt a fény. Miért? Lekapcsolhatták a lámpákat. De várjunk.nem tűnt el, hanem csak egy árnyék. Hátra néztem, lehet nem kellett volna.
Egy A4-es papíron, vörös betűkkel ott virított egy mondat:
A barátnőcskéd végleg elaludt, nem menekülhetsz!

Jaj...biztosan egyik osztálytársam szórakozik. Odamentem Skylerhez, és felkeltettem...volna ha fel is kellt volna. Felkapcsoltam a lámpát és láttam, hogy folyik belőle a vér. Sikítottam majd mentem volna ki az ajtón, csakhogy be volt zárva. Egyszer csak lekapcsolt a lámpa, és hirtelen szúrós fájdalmat éreztem a hátamban.
Elaludtam

Többet nem kelltem fel.

Nem talált meg senki.

Fekete VölgyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant