Bakugo pov
Alle var I sjokk. Ingen snakket. Stillheten var kvelende. De i rommet sto begynte og så på den bevisste mannen på sofaen min.
Bakugo turte ikke å blunke. Han greide ikke å sove heller på grunn av at han var redd det skulle være en drøm.
Eljiro kirishima.... er i leiligheten hans og han døde for et år siden. Eller løy kaminari?
Bakugo sikker på kaminari som hadde sovet under bordet.
Han sikker tilbake.
Han er her fremdeles. Ok ..
Faen ro deg ned Bakugo....
.
.
.
.
.
.
.
.Vent.. kanskje han er skadd?
Han strekker hånden sin mot den fillete sjorten hans, men en blomstrende smerte kom i hånden. Han trekker den raskt tilbake. Han sikker på den pg ser et tydelig svimerker rundt hånden. Det lignet på en varm hånd som hadde strammet grepet rundt hånledet hans, og lagt igjen et merke.
" kacchan hånden din!"
Folk våknet.
Svimerket begynte å blø uten grunn.
Er huden min så svak?!.
" kacchan ikke gjøre noe jeg-"
" det går bra for helvete! "
Bakugo ingrorerer hånden og trekker av skjoren.
Han trekker den raskt tilbake og ser røyk.
Hva faen?Han ingrorerer.... til han ser på Kirishima.
Det var skittent, masse kampskadder, tørket blod, ribbein og kutt på armene.
Bakugo legger ansiktet ned I sofaen og pannen rører forsiktig kroppen hans.
Han ville gråte. Så mye. Det var så tungt.
" dere kan bare dra... jeg ... jeg trenger litt tid.." hvisker bakugo.
Han la ikke merke til at de hadde dratt, men da det var stille.... kom tårene.
Han sikker opp og ser på den bevisste mannen. Mannen som han trodde hadde forlatt han. Han viste at han var borte men det var en stemme som altid fortalte han at ham måte vente. Og her er han.
Bakugo klemmer han og gråter i brystet hans. Han sikker opp på ansiktet hans og stryker skinet hans. Han hadde mørke ringer rundt øynene og blod flekker.
Å bare se hvor skadet han er, hva har ham egentlig holdt på med? Skulle jeg ha sendt han til en lege?
Faen.
Bakugo reiser seg for å hente telefonen sin som var på kjøkkenet, men noe hindret han.
Han sikker tilbake og ser hånden til kirishima med et stramt grep på hånden hans. Han var fremdeles i den bevisste tilstanden men, det trillet blod nedover øynene hans som tårer.Bakugo tar fram et papir og prøver å tørke det vekk. Men det ble bare drat utover på ansiktet hans.
.......
Det hadde gått noen timer. Bakugo sto på kjøkkenet og prøvde å lage noe.
Han stekte et kjøtt.
Kanskje kirishima våknet. Hvis on han var sulten. Selvfølgelig er han sulten! Så du ikke ribbeina?!
Ribbein......
He....
Miner fløy gjennom hodet.
Den jevla psykopat jenta.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
beast around your neck
Боевикetter at kjæresten til bakugo døde på trappene utenfor begynner han å lette etter svar. foreldrene hans blir bekymret og sender han på en ny skole U.A. foreldrene hadde visst glemt at gutten bakugo mobbet ble også send dit. R.I.P deku men hva skjer...