Charli
Char: Zlato oblíkni se nejlíp džíny venku není úplně nejtepleji tak ať nenastydneš.
Já: Charli já nikam nejdu jdu spát včera jsem toho moc nenaspala.
Char: Neposlouchám tě! Za 20 minut tu buď jinak pro tebe pošlu.Naštvaně odejdu do pokoje a začnu se chystat nevím kam.
Hygienu už jsem si udělala.
Make-up jsem si nedávala. Dala jsem si jen řasenku, korektor, pudr a balzám na rty.
Vlasy mám rozpuštěné jako slečna na fotce. Ještě jsem na sebe šplíchla voňavku a šla dolů.Já: Tak jsem tady
Char: Super tak pojedeme
Já: Tak počkat a jako jak pojedeme když nemáme ani jedna řidičák?
Char: Vezme nás Addison.Jen kývnu a jdu si sednou k Addi do auta. Holky přijdou, zapnou si pásy a jedem. Při odjezdu si všimnu že na balkóně byl Vinnie. Zrovna dneska se s ním vidět nechci. Srovnala jsem si všechno v hlavě že ten polibek byla chyba a teď jsme "kamarádi" jako před tím. Prostě ti co se spolu vůbec nebaví.
S holkama jsme do půl hodiny dojely před obchoďák. Vystoupily jsme a mně bylo jasné že jdeme nakupovat. Dneska se mi nakupovat nechce ale budiž stejně potřebuju nějaké šaty a kabát.
Já: Tak kam jdeme první?
Zeptám se už s trochu více nadšením.
Char: Hmm sem !
Charli ukázala na nějaký zverimex.Já: Charli! Nemáme žádné zvíře.
Char: No jo ale Addi jo.
Ad: Noo ty jsi zapomněla na Mauiho? (Pes)
Já: A jooo promiň Addi..Tak jsme šly s holkama dovnitř. Kupovaly jsme nový pelech, vodítka, hračky, pamlsky atd. Pak jsme šly ještě na starbucks a domů.
ČTEŠ
THE HYPE HOUSE GIRL🦋
Storie d'amorePříběh je o Daisy Austin která se zamiluje do....nech se překvapit😏. Každý den minimálně jedna část!🤍