Dönüşüm

63 1 0
                                    

Oktopsver
Sezon 1 - Bölüm 4

Bir gardiyan ona doğru yaklaştı. Bunu farkedince Burak hemen pantolunun paçasını indirdi ve ayağa kalktı. Bağırdı;
-Beni neden burda tutuyorsunuz?

Gardiyandan cevap geldi,
-Sende onlardansın!

Gardiyan daha fazla konuşmadan uzaklaştı. Burak ne yapacığını artık hiç bilmiyordu... Gardiyan, sende onlardansın derken neyden bahsediyordu?

Ne olduğunu anlamaya çalışırken saatler geçti. Ne kadar istemesede uyumak zorunda kaldı. Hücrede bulunan yatağa yattı. Fakat birşey farketti, çok terliyordu. Gardiyanlar ve diğer mahkumlar mont ile dolaşırken o terliyordu.
Uykuya daldı ve rüya görmeye başladı. Rüyasında Yağmur'u görüyordu. Bu kadar olay arasında Yağmur tamamen aklından çıkmıştı. Rüyasında yağmur elinde mavi bir taş tutuyordu ve Burak'a bu taşı korumasını söyleyip duruyordu. Burak bunun rüyamı gerçekmi olduğunu anlamaya çalışırken büyük bir acıyla uyandı.
Bilim adamları Burak'ı bir sedyeye bağlamışlardı... Acıyla uyandığında gözlerini aralayıp etrafa baktı. Gördüklerine inanmak bile istemedi. Sağ eli mavi bir ateş gibiydi sanki. Fakat kolunu kontrol edemiyordu. Doktorların verdiği ilaçlarla geçici felç yaşıyordu. Fakat bir sorun vardı. Sadece sağ tarafında bir güç hissediyordu...

Doktorlar Burakın uyandığını farkedince narkoz ile tekrar bayılttılar. Kendinden geçerken kolunun renginin ve deseninin rüyasında Yağmur'un elindeki taş ile aynı olduğunu farketti!
-SON-

OktopsverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin