Capitolul1!

3.1K 39 1
                                    

Razele soarelui au intrat pe fereastra mare din sticla din camera mea. Ma trezesc lenesa din pat, uitandu-ma la ceas. Pff 11:33. Cam devreme avand in vedere ca am ajuns la 5 acasa. Probabil va intrebati cum am ajuns asa tarziu, cum ma numesc, cati ani am, nu? Pai ma numesc Andra James, am 23 de ani si lucrez ca dansatoare la bara intr-unul din cluburile tatei. Stau in Romania, mai exact Bucuresti. Are 4 cluburi in Bucuresti iar eu dansez la "Every Night" (nume inventat, altul nu am gasit :]]). Deci, unde am ramas? A da. La cluburi si bla bla bla. Nu sunt narcisista, dar am un corp destul de dezvoltat. Sanii mari si fund mare si bombat. Stiu tot ce tine de dans la bara si sunt profesionista, avand in vedere ca lucrez in domeniu de la 16 ani iar eu acum am 23. Mama mea m-a parasit atunci cand aveam 15 ani.. A murit. Avea cancer. In casa mea mare am o camera de 15m² plina cu lucrurile mamei. Da, am spus casa mea. Tata mi-a cumparat o vila cu 3 etaje pentru ca sunt mare, nu trebuie sa mai stau cu tata. Sau cel putin asa spune el. In fine.
Ma ridic din pat si ma duc sa imi fac un dus. Imi dau pijamaua jos si o pun pe suportul de prosoape apoi intru in cabina. Dau drumul la apa calda apoi iau gelul de dus si imi masez fiecare particica a corpului.
Dupa 20 de minute ies din baie infasurandu-ma intr-un prosop alb si apoi ma duc in dressing pentru a alege cu ce ma imbrac azi.
Dupa 10 minute de gandire, mi-am ales o pereche de blugi albastri scurti si un maiou gri. Mi-am luat o pereche de balerini iar parul mi l-am prins intr-un coc dezordonat. Cobor la bucatarie si vad ca Laura, bucatareasa, mi-a pregatit deja micul dejun. 4 clatite cu Nutella si un pahar cu suc de portocale.
Imi iau mancarea pe o tava si ma duc in living asezand totul pe masuta de cafea din ata canapelei. Iau telecomanda si incep sa schimb posturile cautand ceva bun de privit. Am gasit ceva dragut le Disney. Da inca ma uit la desene. Care e faza ? In fine nu mai conteaza.
Las telecomanda si imi iau farfuria cu clatite si incep sa mananc, luad din cand in cand si cate o gura din sucul de portocale.

Dupa 30 de minute imi termin micul dejun si vad ca deja s-a facut 14:26.
Ma duc in camera mea si ma schimb intr-o tinuta pentru club. Imi iau lenjerie intima neagra cu dantela visinie si un sutien visiniu cu dantela neagra. Peste imi iau o roche neagra scurta care abea imi acoperea fundul si cu un decolteu foarte generos si o pereche de pantofi cu toc de 20 cm. Se face 14:40 iar eu la 15 trebuie sa fiu la club, deoarece cautam dansatoare noi, iar eu le aleg. Puteam sa ma imbrac altfel dar am ales asta pentru ca o ora sunt preselectiile iar de la 16:00 la 19:00 sunt repetitile iar de la 19:00 la 20:00 trebuie sa le imbrac in ceva sexi pentru club.

Imi iau cheile de la masina si ma indrept spre club. In 15 minute ajung si vad ca in sala sunt adunate foarte multe fete.
Trec pe langa ele ca o diva, unele din fete uitandu-se la mine ca la felu' 14 si ajung in biroul tatei.
_______________________________________
Avand in vedere ca e prima mea poveste, capitolul acesta e destul de plictisitor. Voi incerca sa pun next o data la 2-3 zile. Capitolul este needitat si imi cer scuze daca sunt greseli gramaticale. Vreau parerile voastre despre primul capitol. Accept si jigniri sau reprosuri pentru ca stiu ca nu prea ma pricep. Va pup !

Afaceri ilegale si sex.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum