Když jsme dojížděly domů před Hypem nestálo žádné auto. Bylo to divné protože vždycky tu má auto Vinnie, Chase, Noah, Dixie prostě mají tady auta všichni. Vystoupily jsme, pobraly všechny věci co jsme koupily a šly dovnitř.
Vejdeme dovnitř já samozřejmě první a musím rozsvítit světlo protože je tam tma. Hlavně venku je hnusně a prší takže je tma celkově.Rozsvítím a najednou uvidím všechny z Hype housu jak jsou v obýváku mají na sobě párty čepičky na stole bylo plno sladkostí, slaností a pití.
Vš=Všichni: VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!
Na tváři se mi objeví velký úsměv a slzy.
Já: Děkuju vám všem💗💗
Char: Teď bych se šla ještě před dárkama najíst mám hlad.
Vš: Jo jasně my jdeme taky.Tak jsme se všichni přesunuli do jídelny kde byli na stole nachystané talíře a příbory. Všichni si sedneme a nějaký neznámý člověk začne nosit jídlo z kuchyně. Někdo asi objednal kuchaře. :)
Tohle jsme dostali.
Málem jsem umřela MILUJU těstoviny!!!
Usmála jsem se na holky a začala jíst. Byly výborneeee.
Po jídle jsme šly zase do obýváku kde jsem si sedla na sedačku holky vedle mě a začalo se přát a taky se rozbalovali dárkyyy.
Di: Takže všechno nejlepší hodně štěstíčka, zdravíčka a lásky. Už by sis měla konečně někoho najít. A dneska si to fakt užij protože....no sama uvidíš.
Dixie se na mě ještě usmála.Dixie byla poslední kdo mi přál takže jsem se už konečně mohla posadit na sedačku a začít rozbalovat.
Mimochodem přál mi i Vinnie ale řekl jen všechno nejlepší a odešel do pokoje.. bylo mi to líto.
Holky mi cpaly pod ruce dárky ať první rozbalím tenhle pak tenhle.
A tak jsem začla.
První dárek byl od Noaha.
ČTEŠ
THE HYPE HOUSE GIRL🦋
RomancePříběh je o Daisy Austin která se zamiluje do....nech se překvapit😏. Každý den minimálně jedna část!🤍