Siktir Et Osman!

192 4 0
                                    

Herkes gider bir gün değil mi? 

İlk önce sarılıyor. Sen kokusunu içine çektikçe sarhoş oluyorsun. Güzel sözler söylüyor. Canımın en derini diyor mesela. En derinden sevdiğini hissettiriyor. Sonra bir bakıyorsun o da gitmiş.

Hepsinin amına koyım be osman !

Gitmese olmuyor sanki. Benim o minnacık ellerimi tutarken mükemmel olan o kocaman elleri, başka tenlere dokunmasa olmuyor.

Hepsi mi aynı be osman ?

Seviyoruz ya delicesine illa sıçıcaklar ağzımıza. Bir oyuncak parçasıymışcasına kırıp atıcaklar kalbimizi bir kenara.

Anlamıyorum ki ulan. O kadar üzüyorlar, o kadar kırıyorlar ama hala seviyoruz be.

Mal mıyız biz osman ?

Kalbimizi çalan onlar ama yine hunharca yakıp ortada küllerini bırakan yine onlar.

Ulan her şeyin suçlusu yine onlar ama en çok hasarı gören bizim ciğerler. Nerde lan o sürekli bahsettiğiniz adalet ?

Bunaldım yine, yak bir sigara daha osman !

Ah be osman ! Sende yapıyorsun her dediğimi. Yapma be osman. Bende gidicem mutlaka sonunda. Herkes bir gün gider sonuçta değil mi ?  "O herkes değil" dediklerimiz bile gitmedi mi ?

Biz de harbi salağız yahu ! Her hikayenin aynı sonla bittiğini bile bile bir ümit devam ediyoruz okumaya. Her hikaye de gerçeği bildiğimiz halde inanıyoruz sevildiğimize.

Yine ateşe verildi bak kalbim. Kalk osman, yürü gidelim !

Sensizliğin Parçaları.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin