2.Sezon 22.Bölüm

842 117 23
                                    

Önceki bölüm

Bing Jingwei ve Nan Bei bir süre daha birbirlerine sarıldılar. İlk defa kalpleri aynı anda atıyordu ve bu kadar yakınlaşmıştı.

Nan Bei, bir süre sonra ayrıldı ve bozduğu mührü düzeltti. Hemen ardından da Han Ganyu'nun yanına geri döndüler. Yemek çoktan hazırlanmıştı.
.
.
.
.
Bing Jingwei ve grup karşılarında ki tarikata baktılar. Hepsi ciddi görünüyordu. Şu andan itibaren burayı kan götürecekti.

Bing Jingwei, sesini düzeltti ve soğuk kanlılıkla konuştu.

-Korumaların sayısını arttırmışlar gibi görünüyor. Geleceğimizden haberdarlar. Şu şekilde yapacağız; Ben içeri gideceğim ve bir karışıklık çıkartacağım.

- Benim işaretimle siz de geleceksiniz. Usta, üç büyük pisliği size bırakıyorum. Nan Bei, sen de insanların çok olduğu yerlere iksirleri atacak ve hemen kaçacaksın. Herkes dikkatli olacak. Saldırıyı gece başlatacağız. Sorusu olan?

Bing Jingwei, aklında ki planı Han Ganyu ve Nan Bei'ye açıkladı. Kesinlikle üzerinde çok düşünmüştü. Yüzünde buz gibi bir ifade vardı.

Han Ganyu, merakla sordu.

-Jingwei, dikkatli ol. Ayrıca nasıl karışıklık çıkartmayı planlıyorsun?

Bing Jingwei, gülümsedi. Yüzünde soğuk bir ifade vardı.

-Öncelikle ben gideceğim ve klana sızacağım. Siz de gece geleceksiniz ve işaretimi bekleyeceksiniz. Merak etmeyin.

Nan Bei, bir şey söyleyecek oldu ama vaz geçti. Sadece endişeli bir ifadesi vardı.

Bing Jingwei, derin bir çekti ve korumalara doğru ilerlemeye başladı. Dikkatli bir şekilde tam önlerine kadar geldi ve olabilecek en ayartıcı, kışkırtıcı gülümsemesi ile konuştu.

-Ah, sevgili yakışıklı korumalar... Bu genç...bugün buraya geldi..çünkü...

Bing Jingwei, sahte bir şekilde utançla kızardı. Korumalardan birine iyice yaklaştı ve kulağına nefesini verip fısıldadı.

-Ahh..bu genç fahişeyi genelevden gönderdiler...ne demek istediğimi anlıyor musunuz?

Korumalar önceden oldukça tedbirliydi. Fakat genç ve güzel birisi önlerine gelmişti. Ayrıca kendisini de tanıtmış sayılırdı. Bir fahişe gibi davranan düşman kesinlikle saçmalıktı.

Ayrıca her klanda, fahişelerle eğlenen ve sikini tutmaktan aciz bir piç olurdu. Hun klanında da öyle birisi vardı. Bu korumalar da bu genç adamın klanın piçi için geldiğine emin oldu.

-Güzellik, girebilirsiniz.

Bing Jingwei, hafifçe gülümsedi ve utangaç gibi davrandı.

-Şey..ben kime gideceğimi bilmiyorum...acaba bana...yardımcı olabilir misiniz?..

Korumalar, Bing Jingwei'ye acıyarak baktılar. Bu güzelliğin kime gideceğini bildiğini sanmışlardı. Anlaşılan bir şeyden haberi yoktu. Yazık olacaktı.

-Ta..tabi ki...benimle gelin. Size genç efendiye kadar eşlik edeceğim.

Bing Jingwei, arkasına bakmadı. Hala saf ve masumu oynamaya devam ediyordu. Korumanın eşliğinde klanın içine gayet güzel ve kolayca sızdı.

-Acaba...bu genç efendinin kim olduğunu söyleyebilir misiniz? İhtişamlı Hun klanı hakkında daha fazla bilgi öğrenmek istiyorum..

Koruma, tereddüt etti. Bing Jingwei'yi baştan sona inceledi ve konuştu.

My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin