YEYYYY YENİ BÖLÜMM
AOT UN 2. BÖLÜMÜ BU GÜN YAYINLANIYO ACAYİP MUTLUYUMMM
*****************************************
Uyanmıştım ama kimsenin sesi yoktu.
Acaba daha uyanmamışlarmıydı?
Kalkıp odalara baktım ama yoklardı.Masada bir not vardı:
"(s/a) biz isabel ile alıştırma yapmaya gidiyoruz her zamanki yerdeyiz uynınca gel.
-Farlan"Üstümü giyindim ve yanlarına gitmeden önce aç olduklarını düşünüp yemek aldım. ((s/a) ilk defa yemek aldı saskınım suan)
Handan haşlanmış yumurta ve ekmek aldım bunlara para verdiğim için Levi bana kesin kızıcak ama nir kez de para harcamak istedim.
Yanlarına gittiğimde isabel ile farlan birbirine bağırıyordu levi ise gülerek onları izliyordu.
Levi gülünce çok tatlı oluyordu acaba o bunun farkında mı?Levi beni gördü ama isabel ve farlan beni hala fark etmemişti.
Yanıma doğru yürüdü.-"Ne ara bu kadar fazla çalmaya başladın velet?"
-"Parayla aldım."
Birbirimize bakıyorduk yüz ifadesi "ne yaptım dedin sen?" gibiydi..
-"Kızma levi hem para boşuna mı dursun orada zaten birinden çalıştım parayı."
-"(s/a)"
-"Evet?"
Eeeee bişey söylemiyecek galiba
-"Farlan! İsabel!"
Levş onlara seslendiği an susup buraya baktılar isabel beni görünce koşup yanıma geldi ve bana sarıldı.
-"(s/a) abla gelmişsinn!"
Gülmeye başladım.
Gözleri elimdeki yiyeceklere kaydı.-"Hadi yiyelim."
Yemeyi yedikten sonra alıştırmaya devam ettik isabel çok hızlı öğreniyordu.
*****************************************
SİMDİ BAYA Bİ ZAMAN ATLIYORUZ ASLINDA BAYA Bİ DEĞİLDE KEŞİF BİRLİĞİNİN BİZİ YAKALADIĞI AN FALAN VARYA MANEVRA TEÇHİZATI İLE TAM O ANDAYIZ SUAN
*****************************************Keşif birliği peşimize takılmıştı.
Erwin denen o piç bizi bırakmıyordu ve biz sadece kaçıyorduk."LEVİ!"
Levi bana baktı ne oldu anlamında konuşacak vaktimiz bile yoktu.
Gözümle evin arasından gitmesini işaret ettim onun arkasına takılanları kendi arkama takıcaktım.
Yönlerini hemen kaybettirebilirdim.Onlar benim peşime takılmıştı ve levi ın arkasından erwin geliyordu.
Yukarıya doğru çıktım peşimden geliyorlarlardı.
Kendimi bi anda aşağıya doğru bırakıp evin içine girdim.
Onlarda evin içine girdi haliyle.
Sesimi bile çıkarmadan çıktım evden beni fark bile etmediler.
Onlara göre yeterince hızlıydım.
Hala beni arıyorlardı ama bulamazlardı girdiğim ev en karmaşık ve büyük evlerdendi içinde birsürü saklanacak mobilya vardı. Yani beni uzun süre arıyacaklardı.Kismeye görünmeden çıktım ve farlan ı gördüm o da çok hızlıydı.
Adamlarla ilgilenebiliyorduk ama tek sorun şuydu bizim sadece bıçağımız onların ise kılıcı vardı.
Bi anda daha fazla kişi olmaya başladılar ve beni de birisi görmüştü."(S/A) ABLA!"
KAHRETSİN
İsabel i yakalamışlardı.
Farlan ın kafası isabel in sesine doğru döndü ve onuda yakaladılar, 5 kişi.
Oraya bakmamaya çalıştım levi gerçekten çok iyiydi erwin ve bi kaç kişi daha peşinde olmasına rağmen yakalanmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya (Levi x reader)
Historia Cortaİsminiz (s/a) diye belirtilecek "Levi,sadece levi" Her şey bu cümleyle başladı.. Onlar gerçek miydi değil miydi?.. Aslında ne yaptığımı ben bile bilmiyordum. Ama onlara ulaşmak için her şeyi yapıcaktım ne olursa olsun..