bakma ne olursun

621 34 6
                                    

Hoş geldiniz 🌸

Saat 11'e geliyordu. Maç bitmişti. Büyük ihtimal şu an uçaktaydılar. Aramak yerine mesaj atmayı düşünüyordum.

Telefonumu elime aldığımda bir sürü bildirim ekranına düşüyordu. Ve bir sürü yere etiketlenmiştim.

Rastgele bir tanesine tıkladığımda bir video önüme düşmüştü.

Altay'ın sakatlandığı anı gösteren bir video.

Videoyu belkide 10 defa izlemiştim kendimde olmadan. Sanırım ağlaması beni daha da üzmüştü. Videonun yorumlarına bile bakmadan telefonu kapatıp koşarak televizyonu açtım. Herhangi bir spor kanalı aramaya başladım.

Bir tanesinde durduğunda tam da bu konu konuşuluyordu. Ekranda manşet olarak yazılmış bir cümle yazıyordu.

Altay Bayındır sahalardan en az 3 ay uzak kalacak.

Altay için bunun ne kadar kötü bir şey olduğunu herhalde sokaktan geçen bir insan bile bilebilir. Hem kendi için hem de Fenerbahçe için.

Onu merak ediyordum ama herkes muhtemelen hâlâ yoldaydılar. Yine de içimdeki merak duygusunu yenemediği için Berke'ye mesaj atmak için telefonumun kilidini açtım.

Siz: İyi geceler Berke rahatsız ediyorum ama Altay'ı merak ettim.

Siz: Müsait olunca mesaj atar mısın?

Altay'a sormak isterdim aslında. Onu merak ettiğimi gizleyecek biri değildim ama şu anda hastanede ve etrafında yeterince insan varken rahatsız etmek istememiştim.

Pek uyku tutmayacağını bilerek yatak odama doğru ilerledim. Yarın okula gitmem gerekiyordu maalesef.

🌸

Çok çok az oldu ama hemen atmak istedim. Aslında yazmak aklımda yoktu birden ilham geldi. Allah her kitabımın başına nasip etsin, amin. Uzun süredir yoktum onun için hoş geldim. Hepinizi kocaman öptümm 🤍

ellerimde çiçekler | Altay Bayındır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin