2020.10.23 Péntek Reggel 7:00
Szerda reggel van. Ami azt jelenti, hogy ma van az első és egyben szezon nyitó meccse a magyar Sensha-do bajnokságnak. Kikeltem az ágyból és felvettem az Asbóth egyenruháját és úgy mentem ki a konyhába reggelizni.
-Jó reggelt Isti. Izgulsz a meccs miatt? -kérdezte tőlem apa.
-Igen, alig várom, hogy végre élesben is láthassam a csapat hatékonyságát! -mondtam neki miközben teletömtem magamat a lányok által készített ízletes reggelivel.
-Na az jó! Tudod, hogy milyen nap van ma? -kérdezte tőlem kíváncsian apa.
-Október 23. Péntek. Miért kérdezed? -kérdeztem tőle kíváncsian.
-Gondolkozz el egy kicsit. -mondta és azzal tovább ette a reggelit.
Miközben gondolkoztam aközben tömtem is a gyomromat. Mikor eszembe jutott, hogy milyen nap van ma.
-Az '56-os forradalom emléknapja! -mondtam neki megörülve amiért kitaláltam a választ.
-Úgy ahogy mondod. -mondta könnyed hangon.
Utána már mindenki csak csendben ette a reggeliét. Miután mindenki befejezte a reggeliét, azután mindenki nekiállt készülődni az útra. Igen, Közel van a meccsnek a helyszíne. Mivel a közeli várost, Sümeget választották a meccs helyszínéül. Így hát mindenkit kivittek a városból még ma és az afelé vezető összes utat lezárták még a hajnal folyamán, így nem lesz véletlen baleset a meccs közben.
KÉSŐBB 9:00
Mikor odaértünk a helyszínre, leszakadtam apáéktól és odamentem a a csapathoz és közben láttam ahogy ott áll az Asbóth tíz darab tankja szépen egymás mellett teljes pompában. 3db T34-85, 2db T44, 2db T50, 1db IS-2, 1db KV2 és 1db IS 7 áll egymás mellett. Miközben arra felé mentem, aközben láttam, hogy a tankokat üzemeltető legénységek ellenőrzik a tankoknak minden zeg-zugát vagy pedig a tankjaikba töltik be azt a töltény mennyiséget amennyit előírtak a meccsre. Odamentem a csapattársaimhoz és köszöntem nekik.
-Sziasztok! Hogy állnak a tankok? -kérdeztem tőlük érdeklődve.
-Minden a lehető legnagyobb rendben van. A töltények és a tankok megvannak, már csak a meccs kezdetét kell megvárni. -mondta a Robi miközben mindenki kijött a tankjából.
-Isti, lenne egy kérdésem. -jött oda hozzám a Réka a barátaitól.
-Mi lenne az? -kérdeztem tőle kíváncsian.
-Miért az egyik T44-es a zászlós tank? Miért nem pedig az IS 7? -kérdezte tőlem a Réka. Erre elmosolyodtam és csak ennyit mondtam.
-Azért, mert az egy kicsit csalás lenne, ha már most beállítjuk az
IS 7-et a zászlós tanknak. Meghát egyenlő félként kell indulnunk nem pedig csalókként, akik egy vastag páncélzatú és erős ágyújú tankot állítanának be zászlós tanknak. -mondtam neki válaszul.-Óh, értem! Köszi, hogy elmagyaráztad. -mondta mosolyogva.
-Jól van! Robi, mivel a te tankod a zászlós tank ezért neked óvatosabbnak kell lenned. Ez ugyanúgy vonatkozik a többiekre is. Nem akarnék nagy veszteségeket. Értettétek?! -mondtam Robinak és a csapatnak akik csak bólintottak.
-Isti, én mindig óvatos vagyok, úgyhogy nyugi. -mondta nyugtatólag a Robi.
-Jól van, de azért lesz melletted kíséret, hogy minden rendben legyen. -mondtam neki komoly arccal.
VOUS LISEZ
Girls und Panzer fanfiction
FanfictionMi lenne ha nemcsak Japánban lenne Sensha-do hanem az egész világon. Magyarországon is, és nem csak lányok játszhatnák a sportot hanem fiúk is. Ezt meséli el a történetem ami így szól: Keszthelyi István egy átlagos életet élő Asbóth-os elsőéves tanu...