Evinde en rahat ettiğin koltuğa yayılmış kırmızı şarabını yudumlarken aklında bu gün yaşadığın durumun ironikliği vardı. Sen bozulduğunu kimseye belli etmeden kısa süren kütüphane elemancılığı oyununa son vermiş ve eve gitmiştin. Duş sırasında, yemek yerken ve şu anki haline kadar olayı kafanda tekrar edip edip durmuştun. Oda yetmemiş Joe hakkında sosyal medyada bir şey bulamasanda Love Quenn'in yedi ceddini araştırmış soyağacını çıkarmıştın. (Ebesine kadar bulmuştun). Kız burada kendine bir fırın açmış orayı işletiyor,en yakın arkadaşları buranın sahibi gibi takılan Sherry ve tayfasıydı. Abisi ölmüş ailesiyle arasıysa buzdolabında sakladığın on günlük kokuşmuş pizza kadar kötüydü. Telefonuna bilinmeyen bir numaradan gelen mesajla irkildin.
-Bu gün yanlış anlaşıldığım için üzgünüm (22.54)
Numaranın kime ait olacağını anlayacak kadar zekiydin ve bozuntuya vermeden
Depoda olanlar için mi? Yoksa sevgilin olduğu için mi? (22:58)
-Gerçekten beraber olmak istemediğim bir kız arkadaşım olduğu için Y/n (22:59)
Bu mesaj düşünmene sebep olmuştu. Neden sevmediği biriyle sevgili olurdu ki insan. Kendine suggar mumy falan mı arıyordu bu çocuk acaba.
Ne söylememi bekliyorsun? (23:15)
- Ben bilmiyorum. Bana bir şans verirsen sana açıklamak istiyorum (23:17)
Gerçekten olayın aslını merak ediyordun ve bunu sadece bunu bizzat yaşayan kişiden öğrenebilirdin.
Tamam veriyorum yarın saat sekizde yemek yemeye gidelim.
Halini görünce gülümsedin. Onu görebiliyordun çünkü onun burada çalıştığını ilk öğrendiğin gün kütüphanenin güvenlik kameralarını hacklemiş kendi bilgisyarında görebilmen için ayarlamıştın. Bu sayede istediğin zaman üzümlü kekini takip edebilecektin. Ve şimdi o mutlu olmuştu.
Kestirip atmamıştın, sorgulamamıştın ve ona bir şans daha vermiştin. Ama sende az değildin o yüzdenİstersen sevgilinde gelebilir
diye laf sokmayı ihmal etmedin.
5 dk sonra Joe Goldbreg'den bir mesaj
- :,)
Ertesi gün
Her zaman ki gibi nefret dolu yorgun argın işe gidip patronla ağız dalaşına girdin ve bu sefer onun bu ukala tavırlarına dayanamayıp toplantı ortasında karısını aldattığı görüntüyü projeksiyona yansıttın. Evet sevmediğin insanların açıklarını bulmak ve intikam almak senin en büyük hobindi. Ve bu olay kovulmana değmişti. Sen sadece işini kaybetmiştin o dangalaksa hem işinden, hem evinden, hem eşinden, hemde üç çocuğundan olmuştu.. gerizekalı.
Kendini rahatlamak için önce biraz içtin daha sonra da kitapçıya girdiğinde hemen Joe'yla göz göze geldiniz. Bu sefer gözlerini hemen senden kaçırdı. Kaşların çatılırken arkanda cırtlak bir ses işittin.